{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگری که کرکره مغازه ها را روغن کاری می کرد

بازیگری که کرکره مغازه ها را روغن کاری می کرد
کدخبر : 11382

بازیگر مشهور، از زندگی سخت خود پیش از تبدیل شدن به سلبریتی گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، کامران تفتی، بازیگر مشهور، از زندگی سخت خود پیش از تبدیل شدن به بازیگری مشهور گفت. کامران تفتی مهمان قسمت جدید برنامه خندوانه بود. در بخشی از این برنامه رامبد جوان، مجری از تفتی پرسید که آیا روز‌های سختی هم در زندگی خود داشته و بی پولی را تجربه کرده است، که او در پاسخ گفت: «خیلی زیاد. تا حدی که زمانی شب‌ها مجبور بودم دور میدان آزادی بخوابم. آن وقت‌ها با خودم می‌گفتم یک روز به جایی می‌رسم که این میدان را به خاطر من می‌بندند و این اتفاق ۱۳ سال بعد واقعاً رخ داد

آن زمان ۲۴ سالم بود. خانه‌ی من بیرون از تهران بود، ولی برای بازی سر کاری رفته بودم که سرویس‌های آن تنها تا میدان آزادی می‌رفت و سرویسی برای بیرون از تهران نداشت. از طرفی دیگر، یک شغل ساختگی برای خودم دست و پا کرده بودم که صبح‌های زود باید انجامش می‌دادم. من یک روغن دان قدیمی داشتم و با آن صبح‌ها از میدان آزادی تا تئاتر شهر به کرکره‌ی مغازه‌ها روغن می‌زدم و در ازایش پول می‌گرفتم. تراکت هم پخش می‌کردم و با کار‌هایی مثل این‌ها کسب درآمد می‌کردم تا بالاخره به شرایط دلخواهم در حرفه ام برسم. همه کار می‌کنند و کار کردن اصلاً عار نیست.»

تفتی تأکید کرد که برای تعریف از خود این‌ها را نمی‌گوید و منظور او مسیری است که برای رسیدن به موفقیت طی می‌شود.

او درباره‌ی محقق شدن آرزویی که در جوانی در میدان آزادی کرده بود، گفت: «این اتفاق افتاد و ۱۳ سال بعد من به مراسمی در میدان آزادی دعوت شدم که تنها مهمان هنرپیشه اش من بودم. این اتفاق جز به واسطه‌ی عزت و محبت خداوند و اجازه‌ی مردم نبوده. آن روز از جایی که ماشینم را پارک کردم تا رسیدن به میدان ۷ بادیگارد مرا همراهی کردند.»

تفتی در انتها گفت: «معتقدم فاصله‌ی میان خواستن و رسیدن تنها در قلب ما اتفاق می‌افتد و وقتی خداوند می‌گوید من از روح خودم در شما دمیدم پس کار غیر ممکنی برای انسان وجود ندارد.» کامران تفتی متولد سال ۵۸ در تهران است.

منبع: ایران آرت

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها