{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جنجال ژیلا، مهاجرت کاوه و تبریک تولد اسطوره

جنجال ژیلا، مهاجرت کاوه و تبریک تولد اسطوره
کدخبر : 12459

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

به گزارش هنر ام‌روز،  این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

چند روز پیش، یک لایو اینستاگرامی مشترک از خانم ژیلا صادقی، مجری و گوینده‌ی تلویزیون با خانم غزاله پورخاکی، روزنامه‌نگار در اینستاگرام پخش شد که در این گفت‌وگو خانم ژیلا صادقی با عصبانیت خیلی شدید از شایعاتی که برای خود و زندگی مشترک با همسرش به وجود آمده بود، شاکی بود.

ایشان از شایعاتی که پشت سرشان بوده صحبت کرده و گفتند:« می‌گویند گاهی یک کلمه آدم را می‌کشد. آی مردم من مردم نه با یک کلمه بلکه با 47 ویسی که بانو نفیسه روشن برای من ارسال کردند و گفتند مراقب زندگیت باش و ببین که چه اتفاقی داره برای زندگیت می‌افته! باید از همینجا اعلام کنم که من سرِ زندگی با همسرم هستم و یاد گرفتم که با لباس سفید به خانه بخت برم و با کفن خارج شم!»

این مجری معروف همچنان گفتند که گویا قضیه از این قرار بوده که همسرشان که یک رستوران با برند معروف دارد، مثل همه‌ی برندها یک سری از هنرمندان را دعوت کرده و کنارشان عکس یادگاری گرفته و آن را استوری کرده و خانمی از این عکس‌ها سواستفاده کرده و قصد از هم‌پاشی زندگی ژیلا صادقی را داشته است!

ایشان همچنان ادامه دادند که به طور کاملا قانونی از آن خانم شکایت کرده و کلی سند و مدرک دارند و 3 وکیل بسیار کاردرست و خبره دارند و حقشان را خواهند گرفت.

 

2801278_419

کاوه آهنگر، بازیگر جوان سینما و تلویزیون که با بازی در نقش نوجوانی دکتر محمد قریب در سریال روزگار قریب به شهرت رسید، با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو خبر مهاجرتش از ایران را داد و از همه خداحافظی کرد!
او در این ویدیو در حال قدم زدن در زیر برف، در جایی که اعلام نکرد کجاست، گفت:« همیشه شروع کارهایم بسیار خوب است اما خداحافظی کردن را بلد نیستم. چند وقتی نبودم و حالا با این ویدیو خواستم از همه شما خداحافظی کنم. خیلی با خودم کلنجار رفتم و دمِ رفتن پای رفتن نداشتم ولی مجبور به رفتن بودم. گویا خاکی که درآن بزرگ شدم مرا عاق کرده بود! مجبور به دوری شدم دوری از جایی که بیش از 30 سال در آن زحمت کشیدم و به بار ننشست! متاسفانه هر چقدر تلاش کردم نشد که بشه و بمانم. از نزدیکان و دوستانم می‌خواهم که مرا ببخشند که یهویی و بی‌خداحافظی رفتم و اصول رفتن را به جا نیاوردم. الان هم پا در راهی گذاشتم که هیچی از آن نمی‌دانم و هیچ ایده‌ای ندارم و نمی‌دانم چرا! امیدوارم بتوانم راهم را پیدا کنم و موفق شوم.»

2801256_161

تولدت مبارک هفته...

یوسف کرمی، یکی از بزرگترین افتخارات تکواندوی ایران، با انتشار این عکس بی‌ریا از خود و کیک تولدش نوشت:« حوالی سی تا چهل سالگی فهمیدم هر چه زیستم اشتباه بود. حالا می‌فهمم چیزی بالاتر از سلامتی، بهتر از لحظه‌ی حال، با اهمیت‌تر از شادی، با ارزش‌تر از تخیل و در صدر همه، نفس‌هایی که نفهمیده دم و بازدم می‌شدند نیست.»

2801257_565

رضا رویگری با انتشار این استوری، تولد بهروز وثوقی، اسطوره‌‌ی تکرارنشدنی سینمای ایران را تبریک گفت.

2801258_567

پانته‌آ بهرام هم این عکس خوش حس و حال در کنار رفقایش را به مناسبت تولدش به اشتراک گذاشت و از همه‌ی طرفدارانش بابت تبریکاتشان تشکر کرد و کلی پز داد.

2801259_458

من چقدر جذابم هفته...

تصویری از ترلان پروانه با استایلی اسپورت روی سطح شیبداری که شباهت عجیبی به تردمیل دارد! به نظرتان لوکیشن عکسش کجا می‌تواند باشد؟!

2801260_346

لیندا کیانی این عکس نیمرخ‌گونه‌ی جذاب‌طوری را در واپسین روزهای سال 1400 از خودش به یادگار گذاشت.

2801261_789

اما ساقی حاجی‌پور در انتخاب ژست بسیار هوشمندانه‌تر و خارجی‌تر عمل کرد! ساقی حاجی‌پور بازیگر جوانی است که با بازی در سریال هم‌گناه در شبکه نمایش خانگی، شناخته شد.

2801262_111

دنیا جان به نظر می‌آید کمی زیادی از فیلترهای اینستاگرام کار کشیدید! خوب اگر حالتان مساعد نیست مجبور نیستید از خودتان استوری بگذارید!

2801263_634

صحبت از فیلترهای اینستاگرامی شد، جا دارد نگاهی بندازیم به یکی از استوری‌های انگیزشی جدید خانم کاویانی که از شمع و گل و پروانه برای سانسور استفاده کرده‌اند.

 

2801264_318

همانطور که می‌بینید اوضاع بین سلبریتی‌ها به گونه‌ای است که اگر در ماشین‌ خود یا همسر یا حتی اسنپ بنشینند و از خودشان استوری به اشتراک نگذارند گویا امتیاز آن مرحله را از دست خواهند داد!
در این سلفی بهاره رهنما شما هم آن چیزی که ما می‌بینیم را می‌بینید؟!

2801265_160

ما چقدر خوشبختیم هفته...

پست عاشقانه‌ و در عین حال تبلیغاتی که سحر ولدبیگی در کنار همسرش نیما فلاح به اشتراک گذاشت. حتما خودتان می‌دانید که این زوج یکی از بهترین زوج‌ها بین هنرمندان هستند. دیگر می‌ترسیم ازشان تعریف کنیم خدایی نکرده چشم بخورند!

2801266_154

خانم‌های محترم! اگر همسرتان روز جهانی زن را فراموش کرده و به شما تبریک نگفتند یا از آن بدتر؛ اعتقاد داشتند که «این سوسول‌بازی‌ها برای خارجی‌ها است و همین چند وقت پیش یک بار روز زن را تبریک گفته بودند و همان کفایت می‌کند»، پیشنهاد می‌کنیم این پست حسین پاکدل برای همسرش عاطفه رضوی به مناسبت روز جهانی زن را مشاهده نفرمایید!

2801267_508

نیما کرمی و همسرش با این عکس در کنار شکوفه‌های زیبای بهاری به استقبال بهار رفتند. البته با توجه به حجم شکوفه‌ها درختان پشت سرشان بعید می‌دانیم عکس مربوط به امسال باشد!

2801268_769

یادش بخیر هفته...

سپیده خداوردی این عکس از دوران تحصیل خود را به اشتراک گذاشت. دورانی که احتمالا دلش می‌خواسته عکسی با لباس‌های محلی در این لوکیشن داشته باشد اما بنا به شرایط موجود مجبور بوده با یونیفرم مدرسه عکس بگیرد.

2801269_790

سخن حکیمانه هفته...

سخنی از لادن سلیمانی وقتی پس از مدتی تلاش به آنچه که می‌خواسته نرسیده و قصد آرام کردن خود را دارد!

2801270_162

سخن حکیمانه‌ی بعدی را بخوانیم از زبان خانم سولماز حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال روزگار جوانی 3 ایفای نقش کرده است. واقعا چهره‌ی بازیگران در فیلم و سریال‌ها زمین تا آسمان با خودِ واقعیشان متفاوت است!

2801271_722

رفیقانه‎‌طوری هفته...

پس از موضوعی که در مطلب هفته‌ی پیش درباره‌ی حذف عکس‌های مشترک بهاره رهنما و حاج‌آقا گفتیم، این بار ژستی عاشقانه از حاج آقا و اسب نجیبشان را شاهد هستیم! و همچنان از قضاوت زودهنگام پرهیز می‌کنیم.

2801272_148

عکسی از دورهمی سه تن از خوب‌های تیم ملی والیبال ایران که شهرام محمودی به اشتراک گذاشت.

2801273_862

عکس زیبایی از لیلی رشیدی در کنار مادرش احترام برومند که به مناسبت روز جهانی زن منتشر کرد.

2801274_829

رونمایی هومن حاجی‌عبداللهی از دوستان خوبش!

2801275_259

کوچولوهای هفته...

وقتی منوچهر هادی، همسرش یکتا ناصر و دخترشان سوفیا یا به قول خودش عشق‌های زندگی‌اش را با گرفتن عکس یهویی سورپرایز می‌کند!
خداوند برای هم حفظشان کند.

2801276_236

خداروشکر که سریال نیسان آبی هم تمام شد و مهران غفوریان به آغوش خانواده برگشت تا باز هم از این عکس‌های پدر و دختری بگذارد!

2801277_106

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها