{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امبر هرد در آستانه شکست دادن جانی دپ

امبر هرد در آستانه شکست دادن جانی دپ
کدخبر : 12675

دادگاه شکایت دپ از هرد به اتهام نشر اکاذیب ۱۱ آوریل برگزار خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز، امبر هرد گام بلندی به سمت پیروزی در پرونده شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری "جانی دپ" از او برداشت. ستاره "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) می‌گوید که همسر سابقش با انتشار مقاله‌ای در "واشینگتن پست" و مطرح کردن این ادعا که قربانی خشونت خانگی است، به شهرتش لطمه زده است.

پنجشنبه این هفته (۲۴ مارس) یک قاضی اعلام کرد که هرد می‌تواند ادعا کند که این مقاله را در جهت منافع عامه منتشر کرده و نباید به افترا متهم شود. وکلای دپ در فرفکس کانتی ایالت ویرجینا به دنبال این بودند که هرد نتواند مدعی شود با انتشار آن مقاله در مورد دپ حرف نمی‌زده است. اما با حکم قاضی، هرد در دادگاهی که آوریل آینده برگزار خواهد شد، می‌تواند مدعی شود که برای منافع عامه مقاله را منتشر کرده است.

به نوشته 30نما، ماه گذشته گزارش شد که "پل بتنی" ستاره سریال "وانداویژن" (WandaVision)، "جیمز فرانکو" و "ایلان ماسک" ثروتمندترین مرد دنیا که به برقراری رابطه نامشروع با هرد متهم‌اند، نمایندگان استودیوهای دیزنی و برادران وارنر، پلیس لس‌آنجلس، دوستان، خویشاوندان و دیگر افراد مرتبط با دپ و هرد به دادگاه احضار شده‌اند.

دادگاه شکایت دپ از هرد به اتهام نشر اکاذیب ۱۱ آوریل برگزار خواهد شد. دپ پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه "سان" که او را "ضارب همسر" سابقش نامیده بود، از چندگانه "جانوران شگفت‌انگیز ۳" (Fantastic Beasts 3) اخراج شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها