{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احسان علیخانی خواستگاری کرد

احسان علیخانی خواستگاری کرد
کدخبر : 12704

در برنامه شبِ یکشنبه، هفتم فرودینِ «عصر جدید»، امیرحسین شهپروصال در پایان اجرای خود که شامل دوبله انیمیشن و فیلم سینمایی بود از دوبلورِ زنی که او را همراهی می‌کرد، مریم منفرد، خواستگاری کرد و با وساطتِ احسان علیخانی، مجری برنامه، پاسخ مثبت گرفت.

به گزارش هنر ام‌روز، مریم منفرد از شیراز و امیرحسین شهپروصال از همدان، دو تن از شرکت‌کنندگان شبِ یکشنبه، هفتم فروردینِ «عصر جدید» بودند که به دوبله انیمیشن و فیلم سینمایی پرداختند. اجرای این دو، با خواستگاری شرکت‌کننده مرد از شرکت‌کننده زن و پاسخ مثبت او به این خواستگاری پایان یافت. 

در پایان اجرای مریم منفرد و امیرحسین شهپروصال، شرکت‌کننده مرد که با سوال ژاله صامتی، داور «عصر جدید» در مورد نسبت‌شان روبه‌رو شد ابتدا پاسخ داد همکار هستیم ولی چند ماهی است که حرف‌هایی هست. او سپس از احسان علیخانی خواست تا موضوعی را با او در میان بگذارد و با رفتن نزد علیخانی از تصمیمش برای خواستگاری از شرکت‌کننده زن گفت. سپس علیخانی از مادر، پدر و برادر شهپروصال و مادر و خواهر منفرد و همچنین از ژاله صامتی درخواست کرد تا روی صحنه حضور پیدا کنند و این اجرا را با اهدای حلقه‌ای از طرف شهپروصال به منفرد پایان دهند. 

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» این شب‌ها با حضور ژاله صامتی، امین حیایی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی به عنوان داور و احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و مجری ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها