{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گیتی معینی: مهران مدیری باید از من عذرخواهی کند نه من از او!

گیتی معینی: مهران مدیری باید از من عذرخواهی کند نه من از او!
کدخبر : 12968

گیتی معینی، با یادآوری جایگزینی‌اش در سریال «درحاشیه» با یک بازیگر دیگر، دوباره از مهران مدیری گله کرد و با تاکید بر این‌که هرگز او را نمی‌بخشد، ماجرای عذرخواهی‌اش را هم نادرست دانست.

به گزارش هنر ام‌روز، گیتی معینی، بازیگری که سالیان سال است چهره او را در سینما و تلویزیون می‌بینیم، به تازگی در سریالِ «جناب‌عالی» ایفای نقش کرده است.

سریالی به کارگردانی عادل تبریزی که پس از ممیزی‌های فراوان، قرار بود در نوروز روی آنتن شبکه نسیم برود، اما این اتفاق نیفتاد و قرار شد از ابتدای ماه رمضان، سه روز در هفته از تلوبیون پلاس پخش شود.

*چند وقت پیش یک مصاحبه‌ای از شما منتشر شد که گفتید هرگز مهران مدیری را به خاطر آن‌که بازیگری دیگر را جایگزین شما در سریال «در حاشیه» کرده حلال نمی‌کنید، روز بعد یک صدایی از شما منتشر شد که با گریه می‌گفتید مخاطب شما مهران مدیری نبوده است، درباره آن ماجرا کمی توضیح می‌دهید؟

من بسیار مهران مدیری را دوست دارم و برایم قابل احترام است اما هرگز او را نمی‌بخشم. آن صدایی که از من منتشر شد، هیچ ارتباطی به من نداشت.

در پخش مستقیم رادیو رسما اعلام کردم «آقای مدیری بنده شما را دوست دارم اما شما با جایگزینی یک بازیگر دیگر در سریال «در حاشیه»، در حق من کار خوبی نکردید»، هرچند مطمئنم که خودش این کار را در حق من نکرده است و افراد دیگری در این موضوع دخالت داشتند.

من هرگز در آن فایل صدا که دست به دست شد، از کسی عذرخواهی نکردم، چون فردی که باید عذرخواهی کند من نیستم چون دلم شکسته است ولی من هیچ‌گاه به ایشان بی‌احترامی نمی‌کنم.

اخبار مرتبط:

دردسری تازه برای مهران مدیری

صحبت های گیتی معینی بعد از مصاحبه جنجالی اش

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها