{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صحبت‌های جانی دپ در دادگاه شکایتش از امبر هرد

صحبت‌های جانی دپ در دادگاه شکایتش از امبر هرد
کدخبر : 13370

جانی دپ: به هیچ زنی در زندگیم آسیب نزده‌ام.

به گزارش هنر ام‌روز، دادگاه شکایت جانی دپ از امبر هرد به خاطر افترا زدن به او در حال برگزاری است. این دادگاه از روز چهارشنبه آغاز شده و چندین نفر از نزدیکان دپ و هرد قرار است در این چند روز در این دادگاه حاضر شوند و درباره رابطه و رخ‌دادهای مختلف رابطه این دو نفر شهادت دهند. دپ شکایتی 50 میلیون دلاری از هرد کرده و مدعی شده که ادعاهای هرد در یک مقاله که در سال 2016 در روزنامه واشنگتن پست درباره خشونت خانگی نوشته کاملا دروغ است وسبب آسیب دیدن کارنامه حرفه‌ای او شده. در این دادگاه مسائل مختلفی مطرح شده از جمله فایلی صوتی که در آن هرد به حمله به دپ اعتراف کرده و همچنین عکس‌هایی از صورت زخمی و انگشت قطع شده دپ که هر دو توسط هرد انجام شده بودند.

دپ در این دادگاه گفت که هرگز به امبر هرد آسیب فیزیک نزده و در اصل او قربانی اصلی این رابطه بوده است. همچنین محافظ دپ هم در این دادگاه به نفع او صحبت کرد و گفت با اینکه چندین بار شاهد اعمال خشونت خانم هرد بوده

درگیری حقوقی دپ و هرد یکی از پرحاشیه‌ترین رخدادهای چندسال گذشته بوده که سبب از اخراج دپ از چندین پروژه از جمله «هیولاهای شگفت انگیز» و «دزدان دریایی کارائیب» شده و وضعیت هرد و فیلم‌های بعدی «آکوامن» را هم به وضعی نامعلوم کشانده.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها