{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

المیرا شریفی مقدم با رمز مرخصی تحصیلی ممنوع التصویری اش را تأیید کرد

المیرا شریفی مقدم با رمز مرخصی تحصیلی ممنوع التصویری اش را تأیید کرد
کدخبر : 13424

ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم را اولین بارمحمد زارعی یکی از خبرنگاران حوزه ورزش ، با انتشار توییتی اعلام کرد. او پنجشنبه اول اردیبهشت در حساب توتیتری خود نوشت :« «مهم و فوری؛ المیرا شریفی، گوینده اخبار شبکه‌خبر به خاطر توییت درمورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان افتاد، ممنوع‌الکار شد. خانم شریفی از مجریان شجاع صداوسیما بودندکه درگذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی واجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند.

به گزارش هنر ام‌روز، شریفی مقدم دهم فروردین سال 1401 بعد از اتفاقاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در مشهد اتفاق افتاد در توییتی نوشت : «یک بلیت فروشی ساده را بلد نیستند انجام بدهند چه برسد به حل مشکلات کلان اقتصادی!»

خبر ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد ، در پی این اتفاق او با انتشار توییتی نسبت به خبر منتشر شده واکنش نشان دادو به نوعی آن را تایید کرد. او در حساب توییتری خود نوشت :« ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید.»

در واقع شریفی مقدم به شکلی تلویحی ماجرای کنار گذاشتنش از شبکه خبر را تایید کرده است. او علاوه برگویندگی در بخش های مختلف خبری شبکه خبر، اجرای برنامه صبحگاهی«چاپ اول» را برهم عهده داشت. پخش این برنامه از هفدهم فروردین 1400 متوقف شد.

stream (5)

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها