{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امبر هرد زنی فریبکار است/ حمایت خانم سوپرمدل از جانی دپ

امبر هرد زنی فریبکار است/ حمایت خانم سوپرمدل از جانی دپ
کدخبر : 13440

مانکن ۲۶ ساله می‌گوید: چنین زنانی را می‌شناسم. فریب‌کار و خونسردند و از زنانگی خود برای بازی دادن قربانی و قرار دادن همه دنیا علیه آن مرد استفاده می‌کنند.

به گزارش هنر ام‌روز، آیرلند بالدوین یکی از سلبریتی‌هایی است که به بحث نزاع حقوقی "جانی دپ" و همسر سابقش "امبر هرد" وارد شده و از بازیگر سابق "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) حمایت کرده است.

این مدل ۲۶ ساله که فرزند "الک بالدوین" است، این هفته در اینستاگرام تصویری از یک توییت به اشتراک گذاشت که حاوی ویدیویی از نشستن دپ در جایگاه شهود و گوش دادن به یک کلیپ صوتی می‌شد. هرد در این کلیپ اعتراف می‌کند که به دپ حمله فیزیکی کرده است.

بالدوین می‌گوید: "مسئله این است که من چنین زنانی را می‌شناسم. فریب‌کار و خونسردند و از زنانگی خود برای بازی دادن قربانی و قرار دادن همه دنیا علیه آن مرد استفاده می‌کنند چون ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که اگر بگویید مردان بدترین موجودات‌اند و چنین چیزهای مزخرفی، جذاب به نظر می‌رسد."

به نوشته ۳۰نما، "نیوزویک" گزارش داده است که بالدوین در پایان می‌گوید: "مردان هم ممکن است بدرفتاری را تجربه کنند و امبر هرد این انسان فاجعه فرد وحشتناکی است اما امیدوارم که جانی اعتبار و زندگی‌اش را پس بگیرد. و امیدوارم که در ۵ فیلم "دزدان دریایی" بازی کند."

هفته گذشته یک برند لوازم آرایشی در صفحه رسمی‌اش در تیک‌تاک ادعا کرد که هرد در مورد پوشاندن آثار کبودی ناشی از حمله دپ روی صورتش دروغ می‌گوید به این علت که آن بسته آرایشی تا یک سال پس از جدایی این زوج عرضه نشده است.

دپ همسر سابقش را به نشر اکاذیب در "واشینگتن پست" متهم کرده و خواستار پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده است. هرد بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خودش را قربانی خشونت خانگی نامیده بود، اما دپ می‌گوید هرد نه قربانی، بلکه مرتکب‌شونده خشونت خانگی است. هرد یک شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری در ویرجینا ثبت کرده و می‌گوید دپ او را به دروغ‌گویی متهم کرده است. جلسات رسیدگی به این اتهامات از دوشنبه آینده وارد هفته سوم خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها