{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حمله تندِ مادرِ کریس راک به ویل اسمیت، یک ماه پس از سیلی جنجالی در مراسم اسکار

حمله تندِ مادرِ کریس راک به ویل اسمیت، یک ماه پس از سیلی جنجالی در مراسم اسکار
کدخبر : 13447

مارد کریس راک، کمدین آمریکایی، عذرخواهی ویل اسمیت از پسرش را پس از سیلی زدن به او، واقعی و از ته دل ندانست.

به گزارش هنر ام‌روز، رز راک، مادر کریس راک، یک ماه پس از شب پر حاشیه اسکار امسال، نسبت به سیلی ویل اسمیت به پسرش واکنش نشان داد.

او خطاب به ویل اسمیت گفت: «وقتی به راک سیلی زدی به همه ما سیلی زدی، وقتی پسرم را زدی در واقع من را زدی.»

او ادامه داد: «چه فکری می‌کردی؟ خیلی چیزها می‌توانست اتفاق بیفتد. کریس می‌توانست عقبی برود و زمین بخورد. واقعاً ممکن بود با دست‌بند تو را بیرون ببرند. تو با تحریک همسرت، واکنش نشان دادی و رفتی بالا و با یک سیلی روزش را ساختی، چون وقتی آن اتفاق افتاد، غرق خنده شده بود.»

رز راک درباره منع ۱۰ ساله ویل اسمیت از حضور در اسکار هم گفت: «این چه معنایی می‌دهد؟ اصلا قرار نیست هر سال به اسکار برود.»

مادر کریس راک همچنین در مورد واکنش پسرش نسبت به آن اتفاق و این‌که او معتقد بود نباید اسکار ویل اسمیت از او گرفته شود، گفت: «از رفتار و واکنش پسرم احساس افتخار می‌کنم.»

او این را هم افزود که فکر نمی‌کند عذرخواهی روز بعد اسمیت در پست اینستاگرامی‌اش، حسی خالصانه و حقیقی داشته است: «من خیلی حس بدی دارم، از نظر من او عذرخواهی نکرد، افرادش یک متنی را نوشتند و او پست کرد.»

سیلی ویل اسمیت، به دنبال شوخی کریس راک با همسرش، جیدا اسمیت، در مورد طاس بودن سرش، اتفاق افتاد. این کمدین، بعد از این اتفاق، در مورد این موضوع ساکت مانده است.

پیش از این هم، برادر کریس، کنی راک، به لس‌آنجلس تایمز گفته بود حس نمی‌کند عذرخواهی اسمیت، از ته دل بوده باشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها