{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش هنرمندان به مرگ پلنگ سرگردان در مازندران/ از هدیه تهرانی و ایزدیار تا رادان و کیانیان

واکنش هنرمندان به مرگ پلنگ سرگردان در مازندران/ از هدیه تهرانی و ایزدیار تا رادان و کیانیان
کدخبر : 13450

در پی رویت یک راس پلنگ در شهر قائم شهر و علی‌رغم تلاش چندساعته ماموران آتش‌نشانی و محیط زیست برای زنده‌گیری آن، پلنگ تلف شد. هنرمندان واکنش‌های متفاوتی به این رخداد نشان دادند.

به گزارش هنر ام‌روز، وجیهه امیرخانی در همشهری آنلاین نوشت: روز گذشته و به دنبال دیده شدن یک راس پلنگ در شهر قائم شهر استان مازندران و تلاش۴ ساعته ماموران محیط زیست و آتش‌نشانان برای زنده‌گیری، این پلنگ تلف شد. پس از اعلام این خبر اهالی هنر به ویژه سینماگران به این اتفاق‌ تلخ واکنش‌های متفاوتی نشان دادند که در ادامه برخی از آنها را مرور می‌کنیم.

 

هدیه تهرانی بازیگر شناخته  شده سینما که طی سال‌های اخیر به طور جدی فعالیت ‌هایی را در عرصه محیط زیست آغاز کرده است از نخستین هنرمندانی است که با انتشار فیلم و اخبار مرتبط با این گونه جانوری، از زمان رویت، زنده‌گیری و تلف شدن آن اخبار مرتبطی را در صفحه شخصی خود بازتاب داد.

هدیه تهرانی علاوه بر انتشار فیلمی از زندگی پلنگ در محیط‌های جنگلی، تصویر جالبی از پلنگ را در استوری بازنشر کرد.

 

8yNLRWeCL0aF

این بازیگر در استوری‌ دیگری یکی از توئیت‌های یک طنزنویس را بازنشر کرد. در این توئیت آمده است:

 

« خرس را با گلوله

پلنگ را با تراکتور

میانکاله را پتروشیمی

صاف می‌کنیم

مدیریت می‌کنیم

مهار می‌کنیم»

رضا کیانیان از دیگر هنرمندانی است که با انتشار استوری‌های متعددی به تلف شدن این گونه جانوری واکنش نشان داد. کیانیان در اولین استوری خود خطاب به مردم نوشت: «پلنگ سرگردان مازندران را مردم کشتند.»

و در استوری بعد با بازنشر کردن تصویری از پلنگ بی‌جان نوشت:ِ «واقعا انتظار داشتین خبری غیر از این بشنوید. من که دیگه این جور خبرها عادی شده برام ...» 

kBLz0xScmfQ7

cDu0vtapxW9I

پریناز ایزدیار چهره شناخته شده بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون نیز با انتشار دو استوری خشم خود را نسبت به این اتفاق نشان داد. او بعد از بازنشر خبر تلف شدن پلنگ مازندران در استوری دیگری درباره این اتفاق نوشت:

«اولین فیلم را شهروندان از پلنگ ساعت ۴/۳۰ صبح گرفتن. زمان دستگیری کی بوده؟ ۱۰/۳۰ شش ساعت که حداقل تا ۳/۳۰ این پلنگ یک جا نشسته بود. قبل از بی‌بند و باری‌های مردم روبروی بانک که به حیوان استرس داد.

On81Kbw1jsc2

بهرام رادان بازیگر شناخته شده سینما در اولین دقایق انتشار این خبر با بازنشر کردن خبر تلف شدن این گونه کم یاب جانوری در قائم شهر به آن واکنش نشان داد.

d7j2KBBVKuNk

بهرام افشاری دیگر بازیگر شناخته شده‌ سینما و تلویزیون که به این اتفاق تلخ واکنش نشان داد. افشاری تنها با بازنشر خبر تلف شدن این راس پلنگ بعد از عملیات زنده‌گیری علامت اندوه و غم گذاشت.

tv1Rc0nDHoVx

بهاره کیان‌افشار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز در واکنش به این اتفاق کاریکاتوری را در استوری صفحه خود بازنشر و علامتی از اشک و اندوه را با آن همراه کرد.

S7BkKD5QF5Wz

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها