{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تام کروز با هلی‌کوپتر به افتتاحیه تاپ گان آمد

تام کروز با هلی‌کوپتر به افتتاحیه تاپ گان آمد
کدخبر : 13701

​​​در حالی که گزارش شده بود کروز خودش این هلی‌کوپتر را رانده، اما او تأیید می‌کند که خلبان نبوده است: "نه، امروز نه. آن هلی‌کوپتر را امروز هدایت نکردم."

به گزارش هنر ام‌روز، تام کروز با یک هلی‌کوپتر به مراسم افتتاحیه "تاپ گان: ماوریک" (Top Gun: Maverick) در سن دیه‌گو وارد شد. این بازیگر ۵۹ ساله چهارشنبه این هفته سوار بر یک یو‌اس‌اس مید‌وی شد و خود را به این مراسم رساند.

 

در حالی که گزارش شده بود کروز خودش این هلی‌کوپتر را رانده، اما او در مصاحبه با "اینترتینمنت تونایت" تأیید می‌کند که خلبان نبوده است: "نه، امروز نه. آن هلی‌کوپتر را امروز هدایت نکردم."

 

 

top-gun-maverick-world-premiere-tom-cruise-1-1024x648

هفته گذشته اکران "تاپ گان: ماوریک" در "سینماکان" با واکنش‌های به‌شدت مثبتی مواجه شد. قسمت دوم "تاپ گان" مدت‌هاست که آماده پخش شده اما ادامه پاندمی در ایالات متحده اکران آن را چندین بار به تعویق انداخته است. 

به گزارش ۳۰نما، "تام کروز" در "ماوریک" نقش "پیت میچل" ملقب به "ماوریک" را تکرار می‌کند اما این بار خود او یک تعلیم دهنده است و باید نسل جدیدی از خلبانان شامل "بردلی بردشا" با بازی "مایلز تلر"، فرزند "گوس"، دوست و همکار "ماوریک" با بازی "آنتونی ادواردز" که در قسمت قبلی کشته شد را تربیت کند. "جنیفر کانلی"، "جان هم"، "اد هریس"، و "وال کیلمر" که دوباره در نقش رقیب "ماوریک" بازی کرده دیگر بازیگران "تاپ گان: ماوریک" خواهند بود.

top-gun-maverick-world-premiere-tom-cruise-2-1024x641

"جوزف کوزینسکی" کارگردان "تاپ گان: ماوریک" ماه گذشته در مصاحبه با مجله "امپایر" گفته بود که نزدیک به ۸۰۰ ساعت فیلم برای این دنباله تصویربرداری کرده است. در مصاحبه با مجله "امپایر" می‌گوید نزدیک به ۸۰۰ ساعت برای این دنباله تصویربرداری کرده است.

"تاپ گان: ماوریک" ۲۷ مه ۲۰۲۲ در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها