{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جناب خان: همه باید پاسخگو باشند/ درخواست رسیدگی به وضعیت متروپل از زبان جناب‌خان

جناب خان: همه باید پاسخگو باشند/ درخواست رسیدگی به وضعیت متروپل از زبان جناب‌خان
کدخبر : 14310

محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان با انتشار ویدئویی از زبان این شخصیت عروسکی به ریزش ساختمان متروپل و مشکلات مردم آبادان واکنش نشان داد.

به گزارش هنر ام‌روز، جناب‌خان از همان ابتدا به عنوان شخصیتی متعلق به خطه جنوب شناخته می‌شود و محمد بحرانی بارها از زبان شخصیت عروسکی، درباره مشکلات مردم جنوب کشور صحبت کرده است.

بحرانی این‌بار ویدئویی از جناب خان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و از زبان این شخصیت عروسکی از مسئولان درخواست کرد نسبت به ماجرای ریزش متروپل آبادان بی‌توجه نمانند و پاسخ‌گو باشند.

بحرانی در این ویدئو از زبان جناب خان می‌گوید: «یک اتفاقی که افتاد خیلی‌ها آمدند تسلیت گفتند اما تسلیت الان فایده ندارد. من درخواست روشن دارم. استاندار، فرماندار، شهردار سابق آبادان، شهردار فعلی آبادان، روشن و دقیق باید پاسخگو باشند. وضعیت این حادثه باید روشن شود. وضعیت خانواده‌های قربانی‌ها، تمام آدم‌هایی که در این ساختمان پول و سرمایه‌شان را گذاشته بودند باید روشن شود.»

او از مسئولان بالادست هم درخواست کرده مقصرین این ماجرا را معرفی کنند: «آقا رئیسی رئیس جمهور، آقای قالیباف رئیس مجلس، جناب آقای رئیس قوه قضاییه، ما مردم توقع داریم خیلی سریع وضعیت پرونده متروپل روشن شود و مقصرینش به مردم معرفی شوند. خواهش می‌کنم منت بگذارید و تکلیف را زود معلوم کنید. آبادان داغدار است. ایران داغدار است.»

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها