{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آخرین دفاعیه‌ امبر هرد در دادگاه/ قدیسه نیستم اما به‌عنوان یک انسان تحقیر شدم/ مردم می‌خواهند من را بکشند و این را هر روز به من می‌گویند!

آخرین دفاعیه‌ امبر هرد در دادگاه/ قدیسه نیستم اما به‌عنوان یک انسان تحقیر شدم/ مردم می‌خواهند من را بکشند و این را هر روز به من می‌گویند!
کدخبر : 14329

امبر هرد پنجشنبه گذشته از اینکه شهادتش در مورد آزار جنسی در شبکه‌های اجتماعی دستمایه تمسخر قرار گرفته شکوه کرد و گفت: "رنج‌آور بوده. تحملش برای هر انسانی تحقیرآمیز است.

به گزارش هنر ام‌روز، امبر هرد پنجشنبه این هفته در روز ماقبل پایانی دادگاه ویرجینیا به هیأت منصفه گفت که سزاوار تحقیر شدن در مقابل انظار عموم نبوده است. "جانی دپ" همسر سابق هرد یک شکایت ۵۰ میلیون دلاری علیه او به ثبت رسانده و اتهام نشر اکاذیب را مطرح کرده است.

 

هرد آخرین شاهد فراخوانده‌شده به دادگاهی بود که از شش هفته قبل و در ماه آوریل آغاز شد. هرد دو طرف روز پنجشنبه ترجیح دادند شاهد معارضی به جایگاه دعوت نکنند. امروز جمعه، آخرین روز برگزاری دادگاه است و جلسات بررسی هیأت منصفه تا هفته آینده ادامه پیدا می‌کند.

دپ با ثبت شکایتی ۵۰ میلیون دلاری ادعا کرده است که هرد با قربانی خشونت خانگی خواندن خودش در مقاله‌ای برای "واشینگتن پست" به اعتبار او در هالیوود لطمه زده و باعث اخراجش از "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of Caribbean) شده است. هرد یک شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری ثبت کرده و ادعا می‌کند که "آدام والدمن" وکیل سابق دپ او را به "جعل بدرفتاری" متهم کرده است.

به گزارش ۳۰نما، هرد پنجشنبه گذشته از اینکه شهادتش در مورد آزار جنسی در شبکه‌های اجتماعی دستمایه تمسخر قرار گرفته شکوه کرد و گفت: "رنج‌آور بوده. تحملش برای هر انسانی تحقیرآمیز است. شاید فراموش کردنش راحت باشد، اما من انسانم. هرچند جانی وعده داده بود که استحقاق چنین تحقیری را دارم، و چنین کاری خواهد کرد، اما من سزاوارش نیستم."

چهارشنبه این هفته، دپ بار دیگر به جایگاه شهود فراخوانده شد تا بگوید: "می‌دانم که این دادگاه برای هیچ‌یک از ما راحت نیست. اما صرف نظر از هرآنچه که اتفاق بیفتد، من به اینجا آمدم و حقیقت را گفتم و به باری که ناخواسته به مدت شش سال به دوش کشیدم معترض شدم."

هرد در شهادت اخیرش گفت که دپ "میلیون‌ها آدم را فراخواند" تا علیه او کمپینی برپا کنند: "تک تک روزها تهدید و تحقیر شدم و آزار دیدم." هرد ادامه می‌دهد: "مردم می‌خواهند من را بکشند و این را هر روز به من می‌گویند. مردم دوست دارند نوزاد من را در مایکروویو بگذارند و این را به من می‌گویند." او به ظاهر از رفتار دپ در دادگاه انتقاد می‌کند و می‌گوید: "من به این دادگاه نیامده‌ام تا پوزخند بزنم. نیامده‌ام تا بخندم، لبخند بزنم و شوخی کنایه‌آمیز به زبان آورم. وحشتناک است."

هرد می‌گوید "قدیسه" نیست و سعی ندارد خودش را چنین شخصیتی نشان دهد. او در ادامه می‌گوید حق دارد که سرگذشت خودش را بازگو کند: "به عنوان یک آمریکایی حق دارم که از آنچه برای من اتفاق افتاده بگویم، تا مالک سرگذشت و حقیقت خود باشم. امیدوارم که جایگاهم را پس بگیرم. این خواسته من است." هرد در سال ۲۰۱۸ با انتشار مقاله‌ای در "واشینگتن پست" بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خودش را قربانی خشونت خانگی نامید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها