{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد تند از دو بازیگر ایرانی به جهت حضور در عروسی خواننده معروف

انتقاد تند از دو بازیگر ایرانی به جهت حضور در عروسی خواننده معروف
کدخبر : 14415

هنرآنلاین نوشته است: دو سه روز پس از ناپسند دانستن گردهمایی «سلام فرمانده» به دلیل همزمان بودن با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) و سوگواری مردم آبادان، احسان کرمی رخت نو تن کرد و در روز عزای ملی قربانیان فاجعه متروپل به جشن ازدواج یک مبتذل‌خوان بدنام لس‌آنجلسی ( ساسی مانکن ) رفت.

به گزارش هنر ام‌روز، گروه سینمایی هنرآنلاین نوشت:  این بازیگر و خواننده نه‌چندان پرکار که همراه برزو ارجمند برای اجرای نمایش «پازل» به آمریکا سفر کرده، در واکنش به برگزار شدن گردهمایی «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان محترم در این همایش اگر از معتقدان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع هستند، چرا در شب شهادت رئیس مذهب جعفری این گردهمایی را ترتیب دادند و مرد و زن کنار هم ایستادند و سرود خواندند؟»

 

کرمی در ادامه گریزی هم به فاجعه متروپل آبادان و حضور زنان در ورزشگاه آزادی زد و افزود: «اگر هم دارای عرق ملی و میهنی هستند چرا در روزهایی که مردم آبادان و به تبع آن بسیاری از مردم ایران عزادارند این همایش را سامان دادند؟ تا آنجا که متن سرود می‌گوید شما عزیزان باید هم دیندار باشید هم میهن‌دوست اما جشن‌تان در این روزها چیز دیگری به ما می‌گوید. این اجتماع خانوادگی ... در این روزهای پر از اندوه آیا معنایی جز لجبازی و اختلاف‌افکنی دارد؟»

او و برزو ارجمند اندکی پیش‌تر متنی مشترک در صفحه‌های خود به اشتراک گذاشته بودند با این مضمون که به دلیل شاد بودن ویدئوها و عکس‌های تبلیغاتی نمایش «پازل» و نظر به داغدار بودن در سوگ هموطنان از دست رفته در آبادان، از انتشار مواد تبلیغی تئاتر خود دست‌کم تا هفتم قربانیان فاجعه متروپل چشم‌پوشی و فقط به اعلام تاریخ اجراها و شهرهای میزبان در آمریکا و کانادا بسنده کرده‌اند.

هنوز جوهر پست‌های کرمی و ارجمند در اینستاگرام خشک نشده بود که از صبح امروز تصاویر حضور دو بازیگر ایرانی در جشن ازدواج یک مبتذل‌خوان بدنام لس‌آنجلسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و بین کاربران ایرانی دست به دست شد. از آنجا که کرمی در متن خود درباره «سلام فرمانده» از «دیندار و میهن‌دوست» بودن حاضران در ورزشگاه آزادی انتقاد کرده بود، مخاطبانش گمان می‌کردند دست‌کم تا آینده نزدیک خنده بر لب‌های او نخواهد آمد.

اما آنچه از معدود تصاویر حضور کرمی و ارجمند در جشن ازدواج ساسی پیداست نشان می‌دهد مهمانان ناخوانده این «جشن» آن هم درست همزمان با «روز عزای ملی قربانیان متروپل آبادان» در منبر مردم را وعظ و در خلوت آن کار دیگر کرده‌اند.

برزو+ارجمند+و+احسان+کرمی (1)

هر چند ارجمند در استوری اینستاگرام تصویری از شش سال پیش خود و فرزند و پدر مرحومش در حرم مطهر رضوی منتشر کرد تا اندکی از زهر ماجرا بکاهد.

کاربران ایرانی امروز در پی یافتن نشانه‌هایی هر چند ناچیز از غم و اندوه در چهره احسان کرمی و برزو ارجمند هستند و هر چه بیشتر می‌گردند، کمتر می‌یابند.

کرمی که در اینستاگرام کامنت گذاشتن را محدود کرده، در توییتر فعال‌تر است و در یک هفته اخیر دست‌کم هر روز یک توییت درباره ماجرای آبادان زده است. او روز گذشته اهدای جایزه به بازیگر ایرانی فیلم توهین‌کننده به امام رضا(ع) را تبریک گفت و در واکنش به منتقدانش که خواستار پاسخگویی درباره چرایی حضور در جشن ازدواج مبتذل‌خوانی لس‌آنجلسی هستند، سکوت و بلاک اختیار کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها