{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیروزی جانی دپ با رای هیات منصفه/ امبر هرد: من فراتر از آنچه کلمات اجازه بدهد ناامید هستم

پیروزی جانی دپ با رای هیات منصفه/ امبر هرد: من فراتر از آنچه کلمات اجازه بدهد ناامید هستم
کدخبر : 14474

هیئت منصفه دادگاه جانی دپ علیه امبر هرد که شامل پنج مرد و دو زن بودند به نفع جانی دپ رای دادند. آنها در هر سه مورد شکایت تیم دپ، او را به حق دانستند و 15 میلیون دلار غرامت را برای او تعیین کردند و با این حکم تایید کردند که امبر هرد با نوشتن مقاله در وانشگتن پست عملا سبب رفتن آبروی جانی دپ شده است و ادعاهایی که در این مقاله کرده واقعیت ندارد.

به گزارش هنر ام‌روز، تصمیم عجیب اینکه در یک مورد از شکایت متقابل امبر هرد هم هیئت مصفه به درستی ادعای هرد رای دادند و تیم حقوقی دپ را هم به پرداخت غرامت دو میلیون دلاری محکوم کردند. با این حال جانی دپ با انتشار بیانیه‌ای این حکم را جشن گرفت و نوشت: شش سال پیش زندگی من، بچه هایم؛ و افراد نزدیک به من برای همیشه در یک چشم به هم زدن تغییر کرد. و حالا شش سال بعد این هیئت منصفه زندگی من را به من برگرداند.» در سوی مقابل امبر هرد در بیانیه‌ای گفت:«من فراتر از آنچه کلمات اجازه بدهد ناامید هستم. قلبم از این شکسته که با وجود کوهی از مدارک، همچنان نیروی کافی برای ایستادن در مقابل قدرت و نفوذ نابرابر همسر سابق من وجود ندارد.» هرد در بیانیه خود گفته:«من حتی بیش از این ناراحتم که این حکم برای سایر زنان چه معنایی دارد. این یک عقب گرد است. من ناراحتم که این پرونده را باختم. اما ناراحت تر هستم که احساس می‌کنم حقی که به عنوان یک آمریکایی داشتم را از دست دادم: اینکه با آزادی و راحتی بتوانم حرف بزنم.»

با این حکم و حمایت‌هایی که در این مدت از جانی دپ شده، به نظر می‌آید که دپ به آن چیزی که از این دادگاه میخواسته رسیده، هرچند شکایت او برای 50 میلیون دلار بود و بسیار کمتر از این مبلغ به او رسیده، اما این حکم به نفع او، افکار عمومی را به طور کامل به نفع او برخواهد گرداند و شاید شاهد بازگشت دپ در آینده نزدیک به آثار مهم سینما هم باشیم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها