{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

متن کامل بیانیه جانی دپ بعد از پیروزی در دادگاه امبر هرد: «امیدوارم وضعیت دوباره به دورانی برگردد که افراد تا زمان اثبات گناه‌کاری‌شان، بی‌گناه دانسته شوند»

متن کامل بیانیه جانی دپ بعد از پیروزی در دادگاه امبر هرد: «امیدوارم وضعیت دوباره به دورانی برگردد که افراد تا زمان اثبات گناه‌کاری‌شان، بی‌گناه دانسته شوند»
کدخبر : 14483

جانی دپ:حامیان حقیقت هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند.

به گزارش هنر ام‌روز، جانی دپ دادگاه و کشمکش بلند مدت با همسر سابقش امبر هرد را برد و حالا در آستانه بازگشت به هالیوود قرار گرفته. در بیانیه جانی دپ آمده: «اتهامات مجرمانه جدی اما اشتباهی از طریق رسانه‌ها به من زده شد، که جریانی بی‌پایان از محتواهای نفرت‌آمیز را به سوی من روانه کرد، با اینکه هیچ شکایتی علیه من مطرح نشد. این اخبار در کمتر از چند نانو ثانیه دوبار دور جهان را چرخید و به زلزله‌ای بدل شد که بر زندگی و کار من تاثیر عمیقی گذاشت.

حالا شش سال بعد، هیئت منصفه این دادگاه زندگی من را به من برگرداند. و من واقعا از این حرکت آنها ممنونم.
تصمیم من برای انجام این شکایت، با آگاهی از موانع حقوقی که با آن روبرو خواهم شد، یا اینکه جهان به دورن زندگی خصوصی من نگاه خواهد کرد، بعد از میزان زیادی فکر و تامل گرفته شد.

از همان ابتدا، هدف من از این پرونده، آشکار کردن حقیقت بود، بدون اینکه نتیجه کار چه باشد. گفتن حقیقت چیزی بود که من به فرزندانم و تمام کسانی که در طول این مدت پایمردانه از من حمایت کردند، بدهکار بودم. من حالا احساس آرامش می‌کنم که می‌دانم بالاخره این کار را انجام داده ام.

من حالا و همیشه، از حجم بالای حمایت و مهربانی که از سرتاسر جهان دریافت کرده ام، تحت تاثیر قرار گرفته ام. من امیدوارم که در مسیر رسیدن به حقیقت به افراد دیگری (مرد یا زن) که در همین وضعیت گرفتار شده اند، کمک کرده باشم و به حامیان آنها هم این پیام را رسانده باشم که هرگز تسلیم نشوند. من همچنین امیدوارم وضعیت دوباره به دورانی برگردد که افراد تا زمان اثبات گناه‌کاری‌شان، بی‌گناه دانسته شوند. هم در دادگاه، هم در رسانه‌ها.

من سپاسگذار کار شریف قاضی، هیئت ژوری، اعضای دادگاه و کلانترهایی هستم که زمانشان را تا اینجا به این دادگاه اختصاص دادند، همچنین تیم حقوقی مُصِر و پایمرد من که کاری خارق‌العاده در کمک به من در انتشار حقیقت انجام دادند.
بهترین چیزها هنوز در راه هستند و فصل جدید بالاخره شروع شد.حقیقت هرگز نابود نمی‌شود».

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها