{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رضا کیانیان از مهدی صباغی خاطره تلخی گفت/ مرگ قانون ندارد

رضا کیانیان از مهدی صباغی خاطره تلخی گفت/  مرگ قانون ندارد
کدخبر : 14496

رضا کیانیان با به اشتراک گذاشتن خاطره‌ای تلخ از مهدی صباغی، یاد این بازیگر تازه درگذشته را گرامی داشت و نوشت «.. مرگ قانون ندارد.»

به گزارش هنر ام‌روز، درگذشت مهدی صباغی، هنرمند تئاتر، سینما، تلویزیون و رادیو که (پنجشنبه ۱۲ خرداد) چشم از جهان فروبست، بسیاری از همکاران او را سوگوار کرد.

رضا کیانیان که چون مهدی صباغی، زاده مشهد است و در آن شهر کار هنری‌اش را با تئاتر آغاز کرده، در پستی اینستاگرامی، خاطره‌ای را از آن زنده‌یاد به اشتراک گذاشته است.

او نوشته است:

«وقتی جمشید اسماعیل‌خانی ازین دنیا رفت. من و مهدی صباغی و چند تا از بروبچه‌های بازیگر، جلوی مسجد بودیم. تو خیابون نیلوفر. منتظر گوهر.
مهدی خیلی گریه می‌کرد. پرسیدم تا به حال چند بار مُردی؟ با تعجب نگاه کرد. منظورم را متوجه نشده بود. گفتم روی صحنه تئاتر، تو فیلم‌ها و سریال‌ها چند بار مُردی. یادت نیست؟ گریه‌اش آرام شده بود. گفت چند بارش رو یادم نیست. بارها. گفتم جمشید هم چند بار مُرده بود. منم همین‌طور. ولی هنوز هستیم. یه بار هم تو زندگی می‌میریم. و بعدش دیگه نخواهیم بود. پس گریه نکن. از کجا که جای بهتری نریم. الان جمشید رفته. سن و سالش از من و تو کمتر بود. مرگ قانون نداره. اگه گریه می‌کنی، برای خودته. راستی چرا برای خودمان گریه می‌کنیم؟ وقتی داوود امیری رفت. در مراسم یادبودش، چند کلمه حرف زدم. یاد خاطرات مشترکم با او افتاده بودم. چند تایش را تعریف کردم و این که روز خاک سپاریش خیلی گریه کردم. نمی‌دونستم برای چی گریه می‌کنم. گفتم شاید برای تنهایی خودم.تسلیت به خانواده محترم مهدی. تسلیت به تئاتر و سینما و تلویزیون.»

5703673

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها