{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقادهای شدید از بازیگری که دوست دارد از امبر هرد کتک بخورد!

انتقادهای شدید از بازیگری که دوست دارد از امبر هرد کتک بخورد!
کدخبر : 14629

این بازیگر اعتراف کرد که فانتزی آن را دارد که امبر هرد او را کتک بزند و تصور آن صحنه برای او جذاب است.

به گزارش هنر ام‌روز، دومینیک فایک بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria)، پس از اعتراف به تخیلاتش در مورد کتک خوردن توسط امبر هرد، طرفدارانش را شوکه کرد. او پس از اظهار نظرهای جنجالی درباره امبر هرد، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. فایک هفته گذشته در کنسرتی که در دانشگاه نورث وسترن اجرا می کرد، اجرا را متوقف کرد تا از تفکراتش درباره امبر هرد بگوید. در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، او می گوید که می خواهد صادق باشد و از نظرش امبر هرد جذاب است. با اینکه پس از این حرف، صدای اعتراض تماشاچیان بلند شد و باعث گیجی او شد، اما او به حرف های خود ادامه داد.

 

این بازیگر در ادامه اعتراف کرد که فانتزی آن را دارد که امبر هرد او را کتک بزند و تصور آن صحنه برای او جذاب است. او در ادامه گفت که می داند که شاید این نظر همه نباشد و زمانی نیست که بتوان روی آن تمرکز کرد، اما او این فانتزی کتک خوردن از او را دارد. فایک توضیح نداد که چرا افکار خود را در مورد هرد بیان کرده است، اما طرفداران با بلند کردن صدایشان او را متوقف کردند.

به گزارش روزیاتو، اظهارات فایک در بحبوحه بررسی‌های عمومی دادگاه شکایت جانی دپ از امبر هرد، جالب توجه بود. فایک که از واکنش منفی جمعیت ناراحت نبود، کنسرتش را ادامه داد. طرفداران به سرعت در توییتر او را به دلیل اینکه ظاهراً خشونت خانگی را تایید می کند، مورد انتقاد قرار دادند. آنها معتقد بودند بیان این مسئله که او صرفا به خاطر جذابیت و زیبایی هرد با خشونت او مشکلی ندارد، درست نیست. از نظر او این گونه اظهار نظرها درباره سو استفاده کننده و قربانی سو رفتار قابل درک نیست.

دومینیک دیوید فایک متولد ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵ است و ۲۶ سال دارد. او با انتشار چند آهنگ در ساند کلود توانست خود را به دنیای موسیقی معرفی کند. او برای بازی در سریال «سرخوشی» تست داد و مورد توجه مسئول انتخاب بازیگران قرار گرفت. فایک هنوز توضیحی درباره اظهاراتش در دانشگاه نورث وسترن نداده است.

منبع: ایران آرت

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها