{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

افت محبوبیت دو بازیگر مشهور بعد از دادگاه جنجالی

 افت محبوبیت دو بازیگر مشهور بعد از دادگاه جنجالی
کدخبر : 14681

بنا به تحقیق انجام شده توسط گروه «morning consult» که میزان محبوبیت سیاستمداران و افراد مشهور را بررسی می‌کند، محبوبیت جانی دپ بعد از دادگاه مخصوصا در میان گروه سنی بالای شصت سال و مردها کاهش یافته.

به گزارش هنر ام‌روز، در این نظرسنجی محبوبیت دپ در میان افراد بزرگسال از 68 درصد به 56 درصد کاهش پیدا کرده و در میان مردان 15 درصد کاهش داشته. یکی مدیر روابط عمومی به روزنامه نیوززویک گفته:«دپ در چشم این افراد کمی خشن و به دور از جوانمردی به نظر آمده. چرا که این افراد مخصوصا مردان و افراد سن بالا معتقد به ارزش‌های قدیمی هستند.» این در حالی است که محبوبیت دپ در میان زنان چندان کاهش نیافته و همچنین در میان نسل‌های جوان محبوبیت دپ کاهش بسیار کمی داشته. در این تحقیق از بیش از 2200 نفر آمریکایی در ماه آپریل و دوباره چند روز بعد از اعلام رای دادگاه در ماه ژوئن نظرسنجی شده است.

اما در سوی مقابل با اینکه نظرسنجی‌هایی درباره محبوبیت امبر هرد انجام نشده، اما همین کارشناس روابط عمومی به نیوزویک گفته:«اعتبار هرد آسیب شدیدی دیده، او حالا به نظر کسی است که حقیقت را نگفته و از جنبش می تو هم برای پیشبرد اهداف خودش سواستفاده کرده است.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها