{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لباس بحث برانگیز مریلین مونرو و کیم کارداشیان، دوباره موضوع صحبت‌ها شده

لباس بحث برانگیز مریلین مونرو و کیم کارداشیان، دوباره موضوع صحبت‌ها شده
کدخبر : 14772

عکسی که هنرمند تجسمی، کریستین موریست بر روی صفحه بزرگترین مجموعه متعلقات مریلین مونرو در جهان (به اسم کالکشن مریلین مونرو) منتشر کرده نشان می دهد که پیراهن مریلین که کیم در مراسم مت ۲۰۲۲ پوشید، آسیب دیده؛ همانطور که همه ما اینجا پیش بینی کردیم.

به گزارش هنر ام‌روز، این صفحه اینستاگرامی دو عکس که در سال ۲۰۱۶ و سپس در سال ۲۰۲۲ و بعد از آنکه کیم لباس را پوشید گرفته شده، مقایسه می کند. 

موزه ریپلی، صاحب و مسئول لباس مریلین که تا آن زمان بیش از ۶۰ سال در یک قفسه شیشه ای به نمایش گذاشته شده بود، بعد از مراسم مت به همه اطمینان داد که هیچ آسیبی به لباس وارد نشده است. اما عکس نشان می دهد که لباسی که به موزه برگشته، در اطراف زیپ کمی پاره شده و بعضی کریستالهای لباس کنده شده و یا به نخ نازکی آویزان هستند.

‌در ویدئو‌های پرو لباس میبینیم کیم در لباس جا نمیشود و چند نفر با دستکش‌ سعی در پوشاندن لباس به او دارند و لباس به شدت مقاومت میکنه و صدای قرچ قرچ کریستال‌هاش میاد و نهایتا با وجود کاهش وزن برای کاهش اسیب وارده زیپ لباس باز رها شده و با دو بند که معلوم نیست به کدوم قسمت لباس دوخته شده در ناحیه با.سن بسته شده و با.سن کیم مثل توپ بیرونه و کیم‌برای پوشوندن این قسمت تمام مدت یک کت خز روی با.سنش نگه داشته .البته کیم برای ادامه مراسم یک نمونه غیر اورجینال از لباس که اندازه خودش بود میپوشه. کیم میگه مصمم بوده هرطور شده با لباس تاریخی مریلین که گرانترین لباس تاریخ هم هست بیاد و برای اینکه بهتر بتونه داخلش جا بشه ۹ کیلو وزن کم کرده‌.

لباس مریلین به قیمت ۶ میلیون دلار توسط موزه ریپلی خریده شد و گرانترین لباس تاریخ نام گرفته ، این لباس در سال ۱۹۶۲ توسط مریلین در مهمانی تولد جان اف کندی رئیس جمهور امریکا پوشیده شد و به دلیل که اینکه کاملا رنگ بدن مریلین بود و بسیار میدرخشید باعث میشه حاضرین کاملا مجذوب بشن و بسیار ماندگار شد.

واقعا ارزشش را داشت؟

stream (1)
stream (2)
stream (3)
stream (5)
stream (6)
stream (4)

 

 
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها