{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

با نگاه کردن به این تصویر قسمت های پنهان شخصیت خود را بیابید!

با نگاه کردن به این تصویر قسمت های پنهان شخصیت خود را بیابید!
کدخبر : 14897

آنچه در ابتدا در تصویر می بینید، جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار می کند.

به گزارش هنر ام‌روز، این تصاویر می توانند چیزهای زیادی در مورد جنبه های پنهان شخصیت شما آشکار کنند. در کنار آن مزایای روانشناختی تماشای هنر نیز وجود دارد که شامل افزایش تفکر خلاق، ارتباط مغز و غیره می شود. طبق تحقیقات، هنر به ارتباط بین هر دو نیمکره مغز کمک می کند و مهارت های حل مسئله را افزایش می دهد. دانشمندان تحقیقاتی را با تعداد بیش از 10000 دانش آموز انجام دادند که در آن مشخص شد سفر یک ساعته به موزه هنر باعث افزایش تفکر انتقادی و سطح همدلی در بین آنها شد. اسکن‌های مغزی نشان داده‌اند که وقتی به هر اثر هنری نگاه می‌کنیم، ترشح دوپامین در ناحیه‌ای از مغز که عشق رمانتیک در آن ثبت شده است افزایش می‌یابد که نشان می‌دهد نگاه کردن به یک اثر هنری همان عاشق شدن است. در تست زیر از این مطالعه برای آشکار کردن جنبه های پنهان شخصیت شما استفاده خواهیم کرد. وقتی به تصویر زیر نگاه می کنید، ذهن خود را روشن نگه دارید.

165572799623ae

(1) چهره پیرمرد: اگر چهره یک پیرمرد را دیدید، به این معنی است که همیشه تصویر بزرگتر زندگی را می بینید. ما در زندگی‌مان تماس‌هایی دریافت می‌کنیم که باعث می‌شود درباره آنچه واقعاً برایمان مهم است فکر کنیم. لحظاتی را که سپری می‌کنیم فکر می‌کنیم، کلمات محبت آمیز یا کارهایی را که برایشان سپاسگزار بوده‌ایم به یاد می‌آوریم. این فراخوان برای برآوردن نیازهای قلب شما، روح درونی شماست. ممکن است با کسی ملاقات کرده باشید که شما را از روزگار تاریک بیرون کشیده و مانند یک زنجیر این مهربانی را به دیگران منتقل کنید. این چیزی است که آرامش درونی را برای شما به ارمغان می آورد. قلب شما می خواهد از این طریق افق خود را گسترش دهد و اجازه دهید با گسترش عشق در این جهان جریان یابد.

(2) شوالیه در زره پوش : اگر شوالیه را در زره دیدید، به این معنی است که همیشه می خواهید از زندگی لذت ببرید، اما کمی آشفتگی عاطفی دارید، به همین دلیل است که نگهبانان خود را نگه دارید و همیشه سعی می کنید از آسیب دیدن خود جلوگیری کنید.احتمالاً به یک رابطه مطمئن نیاز دارید. باید مراقبت از خود را تمرین کنید. باید خود را متقاعد کنید که فوق العاده هستید. اعتماد به نفس داشته باشید. اول خودت را دوست داشته باش و کائنات هم متقابلا جواب خواهند داد. اگر سیستم پشتیبانی خوبی دارید، آنها را از خود دور نکنید. سعی کنید در را باز کنید و نترسید.

(3) دو رقصنده: اگر این دو رقصنده را دیدید، به این معنی است که شما یک نگرش عاشقانه پنهان نسبت به زندگی دارید. این چیزی است که با دیگران به اشتراک نمی گذارید و مهم نیست که چقدر افراد نزدیک خود را عمیقا دوست دارید، برای ابراز وجود خود به آنها مشکل دارید. گاهی اوقات باید صحبت کنید. این نماد همچنین به این معنی است که شما تمایل پنهانی برای لذت بردن دارید. یک برنامه سفر تهیه کنید یا شروع به انجام کارهایی کنید که در تمام عمر می خواستید انجام دهید. زندگی یک سفر زیباست. زمان را از دست ندهید.

منبع: خبرگزاری دلگرم

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها