{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تکلیف این زن و شوهر چیست؟/ نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شده اند؟

تکلیف این زن و شوهر چیست؟/ نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شده اند؟
کدخبر : 14928

پس از اعلام رسمی توقیف فیلم «برادران لیلا» ساخته‌ی سعید روستایی، شنیده می‌شود نوید محمدزاده و فرشته حسینی، هر دو ممنوع‌الکار شدند!

به گزارش هنر ام‌روز، یکی از جنجالی‌ترین حواشی جشنواره کن،  بوسه‌ی نوید محمدزاده، بازیگر فیلم «برادران لیلا» و همسرش فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن بود.

پس از این اتفاق، در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» از نوید محمدزاده درباره ی این بوسه ی جنجالی شد که او در پاسخ، این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق توصیف کرد. محمدزاده در اینباره گفت: «درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم. به نظرم واکنش‌ها به این ماجرا هم بیشتر مثبت بوده است. واقعیتش در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم، به نظرم واجب است که به عشق احترام بگذاریم. در شرایط امروزی، آدم‌ها با هم مهربان نیستد، برخورد خوبی با یکدیگر ندارند، حواس‌شان به یکدیگر نیست. من وظیفه‌ام بود که حتما از کسی که باعث شد زندگی من آرامش داشته باشد، قدردانی کنم.»

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر و متولد سال ۱۳۶۵ و اهل ایلام است فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می‌باشد، به فوتبال علاقه زیادی داشت، اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد حالا از گران قیمت‌ترین بازیگران ایران است.

 

فرشته حسینی از مهاجرین افغانستانی مقیم ایران است که سال گذشته با نوید محمدزاده، از سوپراستار‌های سینمای ایران ازدواج کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها