{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیشکسوتان هنرمند از دُز چهارم واکسن کرونا استقبال کردند/ اسلامی: به‌‎‌زودی سفر هنرمندان از سرگرفته می‌شود

 پیشکسوتان هنرمند از دُز چهارم واکسن کرونا استقبال کردند/ اسلامی: به‌‎‌زودی سفر هنرمندان از سرگرفته می‌شود
کدخبر : 14998

هم‌زمان با آغاز تزریق دُز چهارم واکسن هنرمندان پیشکسوت از صبح پنجم تیرماه؛ مؤسسه هنرمندان پیشکسوت شاهد استقبال بالای هنرمندان و خانواده‌های آنها در محل این مؤسسه بود.

به گزارش هنر ام‌روز، هم‌زمان با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا برای تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال به فاصله‌ کمتری از سه روز مؤسسه هنرمندان پیش‌کسوت طبق اطاعیه‌ای اعلام کرد که از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه (پنجم تیرماه) با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کادر درمان تزریق دوز چهارم واکسن کرونای هنرمندان پیش‌کسوت در محل این مؤسسه انجام می‌شود.

درست از ساعت ۹ صبح پنجم تیرماه شاهد حضور و استقبال گرم هنرمندان پیشکسوت و برخی از اعضای خانواده‌ آنها برای تزریق دُز چهارم واکسن خود در محل مؤسسه هنرمندان پیش‌کسوت بودیم که تا لحظه تنظیم این گزارش (۱۱.۴۵) بیش‌از ۸۰ هنرمند از شاخه‌های مختلف برای دریافت نوبت چهارم واکسن خود به محل این مؤسسه مراجعه کردند.

169768263

وجود تمامی واکسن‌ها اعم از داخلی و خارجی

در کنار حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کادر درمان تمامی گونه‌های داخلی و خارجی واکسن کرونا (سینوفارم، آسترازنکا، فایزر، کووبرکت و...) در محل این مؤسسه وجود دارد و هنرمندان با توجه به نوع واکسنی که در سه دور پیشین گرفته‌اند؛ دور چهارم خود را نیز بر همین اساس دریافت می‌کنند.

169768260

حضور معاون وزیر فرهنگ و قول جذاب او به هنرمندان

در نخستین ساعات آغاز واکسیناسیون دُز چهارم هنرمندان پیشکسوت محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد سالامی به نمایندگی از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در محل مؤسسه حاضر شد و ضمن دیدار، احوال‌پرسی و اهدای هدایایی به رسم یادبود و تقدیر از هنرمندان پیشکسوت حاضر در محل مؤسسه با اشاره به روند تسریع روند واکسیناسیون از آغاز دولت سیزدهم بر حرکت جامعه به سمت ایمنی نسبی سخنانی را ایراد کرد.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات رئیس‌جمهور دولت سیزدهم مبنی‌بر آنکه رسیدن به ایمنی نسبی نباید باعث ساده‌انگاری در جامعه شود از حضور هنرمندان بنا به اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا جهت دریافت دُز چهارم و تقویتی تقدیر و تشکر کرد.

اسلامی همچنین در این دیدار گفت: با بهبود شرایط جامعه و تأمین اعتبار و هزینه لازم؛ بار دیگر و به‌زودی شاهد ازسرگیری دور تازه سفرهای هنرمندان مطابق رسم پیشین در محیط‌ها و اماکن دیدنی کشور خواهیم بود.

هنرمندان الگو و خط‌ شکن تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای تمام جامعه هستند.

دکتر سیدعباس عظیمی مدیر مؤسسه هنرمندان پیشکسوت نیز ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان و با اشاره به استقبال گرم هنرمندان نسبت‌به حضور در محل این مؤسسه برای دریافت دُز چهار به خبرنگار ایرنا گفت: ادامه تزریق واکسیناسیون تا ساعت ۱۴ برنامه‌ریزی‌شده است اما در صورت مراجعه هنرمندان بعد از این ساعت نیز همکاران‌مان تا پایان تا حوالی عصر امروز (پنجم تیرماه) در محل مؤسسه حاضر خواهند بود و دُز چهارم هنرمندان را تزریق خواهند کرد.

وی با تأکید بر لزوم تزریق دُز چهارم واکسن افراد بالای ۷۰ سال از حضور دلگرم‌کننده هنرمندان پیشکسوت در محل این مؤسسه استقبال کرد و گفت: این خود می‌تواند  رفتاری خط شکن؛ نمونه و الگویی برای دیگر افراد جامعه باشد تا آن‌ها نیز مانند آنچه که طی دولت سیزدهم در حوزه روند واکسیناسیون شاهد بودیم دست یاری خود را به دست دولت‌مردان دهند تا بتوانیم روند ایمنی نسبی جامعه را با تقویت این کمربند به شکلی محکم‌تر به پیش ببریم و به امید خداد دیگر شاهد شکل‌گیری موج جدیدی از این ویروس در کشور نباشیم.

از جمله هنرمندانی که برای دریافت دُز چهارم واکسن خود به محل این موسسه مراجعه کرده‌اند می‌توان به اسماعیل آذر، انسیه شاه‌حسینی، قربانعلی اجلی، جواد افشین‌نژاد، جعفر حسن‌خان مکری، احمدرضا احمدی، بهراد امین‌سلماسی، محمد ابهری، سوسن اصلانی، اسماعیل خلج، علی اصغر اسکندری، منیژه آرمین، محمدرضا سهرابی‌نژاد، اسدالله تابع‌منش، خسرو خورشیدی، محسن راستانی، ملیح ناصری، آرش تاج، فریدون شهبازیان، اکبر محمدی، مهرک صفائیه، مهین نویدی یکتا، سیدعلی طاهری، کریم قربانی اعلائی، داود رواسانی، حسین اسرافیلی، منوچهر پناهی نژاد، حسین جعفری دارنجانی، محبوب عارفی، اکبر نیکان پور، محمد علی جدیدالاسلام، داود فیاضی، مهرداد دلنوازی، محمدرضا جعفری بهنام، احمد طالبی نژاد، پری ملکی، مهدی شمس نیکنامر آذر هاشمی،داود دانشور، غلامرضا ملک عراقی، قاسم رفعتی، داود صادق سا، اکبر کرمی، بهمن عبدی، غلامعلی لطیفی، رضا بانگیز، سیدمحمد میرزمانی، حمید انگجی، کیهان امین، امیر همتی و... اشاره کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها