{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش سازندگان «پدرخوانده» به درگذشت جیمز کان/ آل پاچینو: او برادر من در فیلم و دوست همیشگی‌ام در زندگی بود

واکنش سازندگان «پدرخوانده» به درگذشت جیمز کان/ آل پاچینو: او برادر من در فیلم و دوست همیشگی‌ام در زندگی بود
کدخبر : 15302

بعد از فوت جیمز کان در سن 92 سالگی، بسیاری از همبازی‌ها و همکاران او به مرگش واکنش نشان دادند.

به گزارش هنر ام‌روز، آل پاچینو که در «پدرخوانده یک» همبازی کان بود در بیانیه‌ای گفت:«جیمی برادر من در داستان و دوست همیشگی من در زندگی بود. باور اینکه او دیگر در این جهان نیست واقعا سخت است چون او هنوز بسیار زنده و شجاع بود. او یک بازیگر بزرگ، یک کارگردان نابغه و دوست عزیز من بود. من او را دوست داشتم و دلم برای او تنگ خواهد شد.

رابرت دنیرو هم در بیانیه‌ای کوتاه گفت:«بسیا بسیار از شنیدن خبر فوت جیمی ناراحت هستم.»

تالیا شایر که نقش خواهر خانواده کورلئونه را بازی می‌کرد گفت:«جیمز یک مرد خوب، مهربان، خانواده دوست و بسیار با استعداد بود که استعدادش همیشه در حافظه و علاقه همه باقی خواهد ماند. من برای خانواده او که بسیار برایش عزیز بودند، دعا می‌کنم.»

فرانسیس فورد کاپولا هم که با کان در دو فیلم «مردمان باران» و «پدرخوانده» کار کرده بود گفت:«جیمی کسی بود که در طول زندگی‌ام بیشتر و نزدیکتر از هرکس دیگری در صنعت سینما به من بود. از همان روزهای اولی که در «مردمان باران» با هم کار کردیم و در تمام لحظات مهم زندگی‌ام او همراه من بود. آثار و نقش‌های او هرگز فراموش نخواهد شد. او همیشه دوست خوب من که روی گشاده‌ای داشت باقی خواهد ماند. همکار عزیز من و یکی از بامزه‌ترین آدمهایی که من در تمام عمرم شناخته‌ام.»

مایکل مان هم که در1981 در فیلم «دزد» با کان کار کرده بود در اینستاگرام خود نوشت:«جیمی نه تنها یک بازیگر عالی با تعهد کامل و روحیه ماجراجو بود، که در واقع نوعی زندگی در ذات او جاری بود که همه چیز را از هنر تا ورزش و دوستی در او جلو می‌برد. ما اوقات بسیار خوبی با هم داشتیم.»
بازیگران دیگری مثل باربارا استراینسند، آدام سندلر، آرنولد شوارتزنگر، آنتونیو باندراس، جان لاویتز و جیل هنسی تنها بخشی از اسامی پرتعدادی بودند که به فوت این بازیگر واکنش نشان دادند./ترجمه سینمادیلی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها