{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امبر هرد به دنبال انتقام از جانی دپ / بازگشت دوباره به دادگاه

امبر هرد به دنبال انتقام از جانی دپ / بازگشت دوباره به دادگاه
کدخبر : 15353

وکلای امبر هرد روز گذشته، خواستار محاکمه جدیدی در دعوای ۸ میلیون دلاری افترا به همسر سابقش شدند، زیرا مدعی هستند که شخص اشتباهی در هیات منصفه دادگاه حضور داشته و علیه موکلشان رای داده است.

به گزارش هنر ام‌روز، مهسا بهادری: هر سکه دو رو دارد، زندگی مشترک هم دو رو دارد یکی زن و دیگری مرد. این‌بار زن و مرد این زندگی مشترک، امبر هرد و جانی دپ هستند. زندگی‌ای که به یک‌باره از هم فروپاچید و فراز و فرودهای آن چندین سال طول کشید با این حال به نظر می‌رسید با برد ۱۵ میلیون دلاری جانی دپ در دادگاه این ماجرا خاتمه پیدا می‌کند تا اینکه وکلای امبر هرد روز گذشته، خواستار محاکمه جدیدی در دعوای ۸ میلیون دلاری افترا به همسر سابقش شدند، زیرا مدعی هستند که شخص اشتباهی در هیات منصفه دادگاه حضور داشته و علیه موکلشان رای داده است.

اما کمی به عقب‌تر نگاه کنیم تا دقیق‌تر متوجه شویم که ماجرا از چه قرار است. امبر هرد و جانی دپ، اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ و زمان فیلمبرداری «The Rum Diary» با هم ملاقات می‌کنند. حدود سه سال از این ماجرا می‌گذرد و زمانی که جانی دپ از ونسا پارادی، پارتنرش که خواننده، بازیگر و مدل فرانسوی است، پس از ۱۴ سال زندگی مشترک و دو فرزند جدا می‌شود. اواخر سال ۲۰۱۱ هرد و دپ وارد رابطه با یکدیگر می‌شوند.

از نامزدی و ازدواج دپ و هرد تا درخواست طلاق

پس از گذشت دوسال از شروع رابطه هرد و دپ در سال ۲۰۱۴ نامزد کردند و سال ۲۰۱۵ بود که در مراسمی خصوصی در خانه آن‌ها واقع در لس آنجلس برگزار شد، این دو بازیگر هالیوودی با یکدیگر ازدواج کردند. همه چیز در ظاهر خوب پیش می‌رفت و کسی از جزییات زندگی آن‌ها خبر نداشت تا اینکه یک خبر، همه را شوکه کرد. «امبر هرد می‌خواهد از جانی دپ طلاق بگیرد». سال ۲۰۱۶ بود که هرد به دلیل آزار درخواست طلاق داد و دلیلش را آزار فیزیکی عنوان کرد و توضیح داد که وقتی دپ از الکل و موادمخدر استفاده می‌کرده، هرد را مورد آزار و اذیت فیزیکی قرار می‌داده و بیان کرد که در آن دپ با پرت کردن تلفن همراه به صورت او، صورتش را کبود کرده است. این واقعه توسط پلیس لس آنجلس مورد بررسی قرار گرفت و طبق گفته‌ آن‌ها هیچ جرمی اتفاق نیفتاده بود.

هرد درخواست طلاق داد و در سال ۲۰۱۷ با توافق ۷ میلیون تومانی، این درخواست نهایی شد و آن‌ها در بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند: «رابطه ما بسیار پراحساس و گاهی خطرناک بود،‌ اما همیشه با عشق با هم بودیم. هیچ کدام از طرفین برای به دست آوردن منفعت مالی تهمت و افترا نزدند. هیچ کدام هرگز قصد نداشتند ضربه فیزیکی یا روحی به هم بزنند.»

پس از آن هم هرد ادعا کرد که ۷ میلیون دلار به دست آمده را به خیریه بخشیده و در نهایت هر دو طرف قراردادی امضا کردند که طبق آن نمی‌توانند از ازدواج یا پروسه طلاقشان بدگویی کنند. ولی نتوانستند به این تعهدشان عمل کنند و هرد در سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست درباره رفتار با کسانی که مورد خشونت خانگی قرار گرفتند نوشت: «من چهره‌ای عمومی که نماینده خشونت خانگی است هستم و خشم فرهنگ ما را وقتی زنی صحبت می‌کند را به خوبی حس کردم.» و دقیقا همین‌ مطلب باعث شد تا جانی دپ در پرونده پیروز شود. در این مقاله امبر هرد خودش را فردی که مورد خشونت خانگی قرار گرفته معرفی می‌کند. در این مقاله مستقیماً به جانی دپ اشاره نشده بود اما دپ مدعی است که این نوشته او را متهم می‌کند. چرا که به اتهاماتی اشاره دارد که هرد توسط آن‌ها تلاش داشت علیه دپ حکم ممنوعیت بگیرد.

دادگاهی آبکی و پر از افترا

زمانی که هرد مقاله را نوشت و قوا و قرارش با دپ را زیر پا گذاشت همانجایی بود که دپ اقدام کرد تا علیه هرد شکایت کند. وکیل امبر هرد، همان اول ماجرا در جایی گفت این دادگاه شبیه سریالی آبکی پر از افترا و تهمت خواهد بود و دقیقا هم همینگونه شد. پرونده شکایت جانی دپ از هرد که به تازگی پایان یافته، در واقع از سال ۲۰۱۹ شروع شد. دپ مدعی شد که هرد به دروغ داستان‌سرایی کرده تا اذهان عمومی نسبت به خودش را مثبت و نسبت به هرد را منفی کند. در این شکایت همینطور عنوان شده که هرد خود یک آزارگر است.

در ادعای متقابل از طرف امبر هرد با این تلاش که شکایت دپ بررسی نشود، هرد دلیل زخم‌های روی دستان و پاهایش را کشیدن دپ روی شیشه‌های شکسته عنوان کرد و جنگ اصلی و اساسی علیه آن‌ها شکل گرفت.

در این دادگاه هرد ادعا کرد که دپ در سال ۲۰۱۴ و در هواپیمای شخصی‌ آن‌ها در مسیر بوستن به لس آنجلس او را آزار داده. هرد می‌گوید جانی دپ به دلیل استفاده از الکل و مواد مخدر کنترل خود را از دست می‌داده اما دپ این ادعاها را رد کرد و گفت قبل از پرواز تنها دو قرص همراه با یک گلاس شامپاین خورده است.

در قبال ادهای هرد، دپ مدعی شد که در سال 2015 و در دعوای، هرد انگشتش را قطع کرده است. او امدعی شد زمانی که وکلای هرد از او خواستند تا عهدنامه قبل از ازدواج را امضا کند، هرد خشمگین شد و طری ودکا را به سمت او پرت کرد که باعث قطع شدن انگشت وسطش شد. او حتی اعلام کرد که هرد در سال 2016 و پس از دعوایی با دپ، مدفوعش را روی تخت مالید و این کار را گردن سگ‌ها انداخت.

در نهایت حدود یک ماه پیش بود که هیات منصفه دادگاه اعلام کرد که در قضیه مقاله سال 2018 امبر هرد به جانی دپ تهمت زده است. این هیات همچنین دریافت که جانی دپ نیز در جریان مبارزه با اتهاماتش، به امبر هرد تهمت زده است.

بازنده دادگاه به دنبال گرفتن انتقام

زمانی که نتیجه نهایی دادگاه اعلام شد، جانی دپ با انتشار بیانیه‌ای از حکم هیات منصفه در پرونده دادگاه مدنی خود با همسر سابقش استقبال کرد. این بازیگر در هر سه مورد اتهامی که توسط تیمش مطرح شده بود پیروز شد، این در حالی است که هرد تنها در یکی از ادعاهای متقابل خود موفق بود.

بنا به اعلام دادگاه، جانی دپ ۱۵ میلیون دلار غرامت دریافت خواهد کرد در حالی که امبر هرد ۲ میلیون دلار غرامت دریافت می‌کند.

جانی دپ برای این دادگاه بود تا روز گذشته که وکلای امبر هرد خواستار محاکمه جدیدی در دعوای ۸ میلیون دلاری افترا به همسر سابقش شدند، زیرا مدعی هستند که شخص اشتباهی در هیات منصفه دادگاه حضور داشته و علیه موکلشان رای داده است.

به نظر می‌رسد که امبر هرد قصد دارد هر جور که شده انتقام باخت قبلی را از او بگیرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها