{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نیلوفر امینی فر: دو مجری کشف حجاب کرده مجریان الگوی مدیران صداوسیما بودند!

نیلوفر امینی فر: دو مجری کشف حجاب کرده مجریان الگوی مدیران صداوسیما بودند!
کدخبر : 15425

نیلوفر امینی فر، مجری سابق صدا و سیما می‌گوید مهسا ملک مرزبان و شیرین صمدی، دو مجری زن که پس از استعفا از صدا و سیما، اقدام به کشف حجاب کردند، از مجریان الگو و محبوب مدیران صدا و سیما بودند.

به گزارش هنر ام‌روز، امینی فر در چند استوری اینستاگرامی مدعی شد برخی مجریان صدا و سیما با انواع خودشیرینی‌ها برای مدیران این سازمان مسیر پیشرفت را برای خود هموار می‌سازند و شیرین صمدی را از جمله‌ی این مجریان عنوان کرد.

ادعای امینی فر

او گفت زمانی که مجری برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما بود، پس از اضافه شدن شیرین صمدی به تیم مجریان برنامه، امینی فر رفته رفته از این برنامه کنار گذاشته شد.

Niloofar-Aminifar2-vaghtesobh

امینی فر در ادامه مدعی شد وقتی علت این مسأله را از مدیر گروه خانواده شبکه یک جویا شد، این مدیر به او گفت صمدی اخلاق همکاری خوب و سازگارانه‌ای دارد اما علت اصلی، خودشیرینی‌های صمدی برای این مدیر و معاونش با آوردن انواع سوغاتی از شهر خود و خرید سیسمونی برای فرزند معاون بود.

Niloofar-Aminifar3-vaghtesobh

امینی فر همچنین گفت زمانی مدیری در صدا و سیما به او گفته بود برای آنکه بتواند در کارش پیشرفت کند باید مهسا ملک مرزبان را الگوی خود در حجاب قرار دهد و مثل او حتی در بیرون از سازمان هم حجاب خود را به طور کامل رعایت کند اما او نپذیرفته و زیر بار نرفته بود.

Niloofar-Aminifar4-vaghtesobh

در سال‌های اخیر تعدادی از مجریان زن پس از استعفا از صدا و سیما پوششی متفاوت از آنچه در زمان فعالیت در این سازمان داشتند، را در پیش گرفته‌اند که این تفاوت گاهی در حد کشف حجاب پیش رفته است و شیرین صمدی و مهسا ملک مرزبان از جمله‌ی این مجریان هستند.

Niloofar-Aminifar5-vaghtesobh

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها