{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آخرین پست خندوانه ای رامبد جوان در اینستاگرام!

آخرین پست خندوانه ای رامبد جوان در اینستاگرام!
کدخبر : 15753

پست اینستاگرامی رامبد جوان درباره خداحافظی برنامه خندوانه با تلویزیون.

به گزارش هنر ام‌روز، رامبد جوان مجری برنامه خندوانه به دنبال خداحافظی اش با برنامه خندوانه آخرین پست اینستاگرامی خود را در این رابطه منتشر کرد.

رامبد جوان با اعلام تولید آخرین قسمت از خندوانه نوشت:
سلام، فصل هشتم خندوانه امشب با پخش نهصد و بیست و دومین قسمت از این برنامه به پایان خواهد رسید. در فصل هشتم هم مطابق تمام فصول گذشته در روزگار سخت و در لحظه‌های تلخ تمام تلاشمان بر این بود که سهم شادی را برای شما بیشتر کنیم. باوجود تمام مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها، سختی‌ها و با غمی که از اخبار ، رخدادها، اتفاقات، فاجعه‌ها، تغییر کیفیت زندگی مردم و … داشتیم تا همه آن شوک‌هایی که از نقطه های مختلف چه چشیدن زهر سوگ متروپل و از دست دادن هم وطنان‌مان در وقایع متفاوت چه بلایای ایجاد شده برای محیط‌زیست و حیوانات و… بر همه ما وارد شد دشوارترین کار همین بود؛ خنداندن شما.
برای این مهم هربار تمام غم‌ها، رنج‌ها و خشم‌هایمان را پشت درهای استودیو جا می‌گذاشتیم تا هیچ‌کدام‌شان باعث نشود یادمان برود برای چه کاری اینجا دور هم جمع شده‌ایم تا خندوانه بسازیم. اینکه چقدر موفق بوده‌ایم؟، چقدر توانستیم؟، چقدر همراه ما بودید یا چقدر میسر شد را نمی‌دانیم . اینکه چقدر بعضی از لحظات «مجبور» شدیم و چقدر بعضی از دقایق خواسته‌هایمان عملی نشد و… را هم شما نمی‌دانید !
اما مهم این است که ما هدفمان فقط و فقط شادی و رضایت شما یعنی مردم ایران بود. ما به این هدف ، مداوم بالیدیم و این افتخار ماست ؛ تولید نزدیک به هزار قسمت برنامه دشوار با هدف شادی شما.
آینده چه خواهد شد؟ نمی‌دانیم! چاره‌ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود.
کاستی‌ها را بر ما ببخشید و عذر هایمان را بپذیرید و لطفا امشب تماشاگر قسمت آخر خندوانه باشید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها