{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شکایت تجاوز علیه کارگردان برنده اسکار رد شد

شکایت تجاوز علیه کارگردان برنده اسکار رد شد
کدخبر : 15786

یک قاضی ایتالیایی با توجه نبودن مدارک برای ادامه پیگیری قضایی اتهام تجاوز «پل هگیس»، این شکایت را رد کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، یک قاضی ایتالیایی در شهر لچه در جنوب ایتالیا خواستار پایان پیگیری قضایی پرونده شکایت از «پل هگیس» نویسنده و کارگردان کانادایی به جرم ارتکاب به تجاوز در این کشور شد. 

«هگیس» در تاریخ ۱۹ ژوئن به اتهام به تجاوز به یک زن غیر ایتالیایی طی دو روز حضورش در شهر اوستونی دستگیر شد، جایی که او قرار بود چندین مسترکلاس را در جشنواره آلورا برگزار کند. یک زن ۲۸ ساله بریتانیایی شاکی این پرونده بود و «هگیس» در پی شکایت او ۱۶ روز را در یک هتل در حصر خانگی سپری کرد و سپس آزاد شد. 

وکیل این سینماگر اعلام کرد روز جمعه سه قاضی با تمدید حصر خانگی «پل هگیس» به درخواست دادستان مخالفت کردند؛ چرا که مدارک کافی علیه او نداشت و شاکی پرونده نیز اطلاعات متناقض و دروغین به دادگاه ارائه داده بود. 

«پل هگیس» نویسنده فیلمنامه «عزیز میلیون دلاری» ساخته «کلینت ایستوود» و همچنین نویسنده و کارگردان فیلم «تصادف» است که برای هر دو فیلم موفق به کسب جایزه اسکار شد.

در سال ۲۰۱۸ یک روزنامه نگار به نام «هالی بریست» مدعی شد «هگیس» پس از نمایش یک فیلم در سال ۲۰۱۳  به او تجاوز کرده است و از این سینماگر شکایت کرد. این شکایت باعث شد که سه زن دیگر اتهامات سوء رفتار جنسی خود را علیه وی مطرح کنند که «هگیس» به شدت این ادعاها را رد کرده است و به دلیل همه‌گیری کرونا، این دادگاه هنوز در حالت تعلیق قرار دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها