{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پرتاب آب دهان به سوی آقای بازیگر؟!/ خواننده پاپ جشنواره ونیز را به حاشیه کشید

پرتاب آب دهان به سوی آقای بازیگر؟!/ خواننده پاپ جشنواره ونیز را به حاشیه کشید
کدخبر : 16028

اگر عوامل فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) در جشنواره ونیز چند ساعت بیشتر با یکدیگر وقت می‌گذراندند، شاید همه شایعه‌های پیرامون این فیلم را تأیید می‌کردند!

به گزارش هنر ام‌روز، در حالی که آخرین ساخته «الیویا وایلد» در مقام کارگردان به اندازه کافی دچار حاشیه‌های منفی بود، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که «هری استایلز»، خواننده پاپ و بازیگر را در شب افتتاحیه در حال نشستن کنار «کریس پاین» و وایلد نشان می‌داد.

 

در این شب همه نگاه‌ها به وایلد و «فلورنس پیو» دوخته شده بود که شایعه اختلاف میان آن‌ها از چند هفته قبل شنیده می‌شد. اما در این ویدیو به نظر می‌رسید که استایلز به روی پاین آب دهان می‌اندازد و او را گیج می‌کند. پاین در واکنش دست از تشویق برمی‌دارد و عینک دودی‌اش را برمی‌دارد و بعد لبخند می‌زند. استایلز نیز به نظر چیزی در گوش پاین زمزمه می‌کند.

به گزارش ۳۰نما، انتشار این ویدیو کافی بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی گمانه‌زنی‌های بیشتری در مورد روابط میان عوامل فیلم کنند. با این حال بعضی دیگر معتقدند که استایلز مقابل دوربین‌ها هرگز چنین عملی انجام نداده است: «چه هری را دوست داشته باشید چه نداشته باشید اگر واقعاً فکر می‌کنید که او روی یک نفر چه رسد به اینکه هم-بازی‌اش باشد در مقابل هزاران نفر و دوربین‌ها آب دهان انداخته تفکر انتقادی ندارید.»

یکی دیگر از هواداران می‌نویسد: «ذهن من روی این احتمال بسیار واقعی گیر کرده که هری استایلز روی کریس پاین آب دهان می‌اندازد. نمی‌توانم پخش ویدیو را متوقف کنم.» کاربر دیگری می‌گوید: «نمی‌توانم این اتفاق را نبینم. می‌گویند در ثانیه ۴ ویدیو هری روی کریس آب دهان انداخته و به همین دلیل کریس به پایین نگاه می‌کند و دست از تشویق برمی‌دارد.»

خدو-گیت تنها لحظه بحث‌برانگیز افتتاحیه «نگران نباش عزیزم» نبود. «فلورنس پیو» بازیگر نقش اول این فیلم مقابل استایلز، در کنفرانس مطبوعاتی ونیز حاضر نشد و در مراسم فرش قرمز هیچ تماسی با وایلد و استایلز نداشت. او در این مراسم با همراه مادرش بزرگش حضور پیدا کرد.

پیش‌تر گزارش شده بود که پیو و وایلد به سبب رابطه کارگردان و «هری استایلز» و دستمزدهایی که برای فیلم گرفته‌اند اختلاف نظر پیدا کرده‌اند.

«نگران نباش عزیزم» ۲۳ سپتامبر در ایالات متحده اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها