{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امضای بند عجیب خیانت میان جنیفر لوپز و بن افلک!

امضای بند عجیب خیانت میان جنیفر لوپز و بن افلک!
کدخبر : 16084

چند روز پیش یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرد آنها شروع خیلی خوبی نداشتند و جنیفر لوپز نگران زندگی تازه آغاز شده خود است.

به گزارش هنر ام‌روز، جشن عروسی چند روزه بزرگ جنیفر لوپز و بن افلک و ماه عسل عاشقانه آنها در پاریس در کنار ماجراها و حرف های عاشقانه ای که در رسانه مطرح می کردند، دورنمای یک زندگی رویایی را ترسیم می کرد. اما پس از گذشت تنها چند هفته، نیمه پنهان این هیاهوها رفته رفته آشکار می شود.

 

چند روز پیش یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرد آنها شروع خیلی خوبی نداشتند و جنیفر لوپز نگران زندگی تازه آغاز شده خود است. ظاهرا بدخلقی‌های بن افلک باعث می‌شود جنیفر لوپز، احساس ناامنی کند و می‌ترسد که همسرش از او خسته شود.

به گزارش روزیاتو، بن افلک و جنیفر لوپز هر دو با چندین نفر در زندگی خود رابطه داشته اند و این بر هیچ کس پوشیده نیست، اما آخرین اخبار حاکی از آن است که آن‌ها یک توافق‌نامه از پیش تعیین شده درباره زندگی خود امضا کرده اند که توافق جدیدی در مورد خیانت‌ است. 

04-57-1024x577

 

بر اساس گزارش ها، جنیفر لوپز و افلک یک بند ضد خیانت را امضا کردند که باعث جنجال در ایالات متحده شد. برای جلوگیری از هرگونه خیانت، جنیفر لوپز و بن افلک قراردادی با غرامتی ۵ میلیون دلاری در صورت خیانت امضا کردند. در صورتی که افلک به جنیفر لوپز خیانت کند یا بالعکس، طرف خیانتکار باید ۵ میلیون دلار به شریک زندگی خود جریمه بپردازد.

لوپز یک ازدواج کاربردی و پایدار می خواهد، او بن افلک را مشغول و خوشحال نگه می دارد، اما در مورد ازدواج خود احساس فشار می کند. یک منبع نزدیک به جنیفر لوپز گفت: «او سعی می کند حس و حالشان را تازه و هیجان انگیز نگه دارد. او نمی‌خواهد بعد از چند هفته ازدواج طلاق بگیرد و از آنچه مردم در مورد آنها می‌گویند آگاه است.»

07-34-1024x536

 

اما جنیفر مشکلات دیگری هم با بن دارد. ظاهرا عادت سیگار کشیدن افلک اصلا برای جی لو خوشایند نیست و به شدت اصرار دارد که او سیگار کشیدن را ترک کند. اما افلک راضی به ترک سیگار نشده است و تنها قول داده در خانه سیگار نکشد. مشکلاتی از این دست آینده این ازدواج پر سر و صدا را تیره و تار کرده اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها