{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نگاهی به شباهت‌های «می‌خواهم زنده بمانم» با «شهرزاد»

نگاهی به شباهت‌های «می‌خواهم زنده بمانم» با «شهرزاد»
کدخبر : 3012

قصه مثلث عشقی در سریال های متعددی بیان شده اما شباهت های میخواهم زنده بمانم با شهرزاد فقط مثلث عشقی نیست بلکه شخصیت پردازی و عملکرد کاراکترها است که مشابه یکدگیر هستند .

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از مجله سینما باز، در سریال شهرزاد بزرگ آقا تصمیم میگیرد شهرزاد با فرهاد ازدواج نکند و با برادرزاده اش ازدواج کند در میخواهم زنده بمانم هم امیر شایگان با بازی حامد بهداد مثل بزرگ آقا موتور درام را روشن میکند و تصمیم میگیرد هما با نادر ازدواج نکند بلکه با خودش ازدواج کند . همه تحت فرمان امیر شایگان هستند مثل کاراکتر بزرگ آقا در شهرزاد که کنترل روی تمام کاراکترهای سریال دارد و جالب است امیر شایگان و بزرگ آقا هر دو آدم های پرنفوذ شهر هم هستند.

aks-1
کاراکتر فرهاد با کاراکتر نادر هم شباهت های زیادی به یکدیگر دارند مثل علاقه هر دو به فرهنگ و ادبیات یا تسلیم شدن هر دو در برابر تصمیمات بزرگ آقا و امیر شایگان

کاراکتر شهرزاد و هما هر دو عاشق نفر دوم ماجرا نیستند و نفرت خاصی به بزرگ آقا ، قباد و امیر شایگان دارند اما مجبور به تسلیم سرنوشت هستند.

61860652

منفعل بودن پدر مادر هما اتفاق مشابه ای است که در شهرزاد پس از ازدواج قباد با شهرزا شاهد هستیم . پدر مادر شهرزاد عملکرد منفعلی دارند و تصمیم خود شهرزاد باعث جدا شدنش از قباد میشود که احتمالا این اتفاق در میخواهم زنده بمانم هم رخ می‌دهد.

در زمان جدایی سوزناک عشق های اصلی سریال موزیک تلخی را شاهد هستیم در شهرزاد با صدای محسن چاوشی و در میخواهم زنده بمانم با صدای همایون شجریان.

actors-of-the-series-want-to-stay-alive-21

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها