{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شکایت وکیل رابرت دنیرو از همسر سابقش

شکایت وکیل رابرت دنیرو از همسر سابقش
کدخبر : 3365

رابرت دنیرو برای کنارآمدن با سبک زندگی لاکچری همسر سابقش درگیر است که علاقه وحشتناکی به برند استلا مکارتنی و انگشترهای با نگین الماس به قیمت یک میلیون دلار دارد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا،این ها ادعایی است که وکیل رابرت دنیرو در دادگاه روز جمعه مطرح کرد.پرونده ی این زوج سابق بر سر مسائل مالی و مبلغی که دنیرو باید به هایتاور بپردازد، ادامه دارد.

روز جمعه وکیل رابرت دنیرو به قاضی دادگاه در منطقه منهتن نیویورک گفت:« آقای دنیرو هفتاد و هفت ساله است و باوجودی که عاشق حرفه خود است نباید او را در این فضا مجبور به کار کرد چون او حالا مجبور به کار می شود. چه زمانی این شرایط تمام می شود؟ کی او فرصت می یابد هر پروژه ای که به او پیشنهاد می‌شود نپذیرد و شش روز هفته و دوازده ساعت در روز کار نکند تا بتواند هماهنگ با حرص و ولع خانم هایتور برای برند استلا مکارتنی باشد؟ »

اشاره وکیل رابرت دنیرو به همسر سابق او خانم گریس هایتاور است که می گویند سبک زندگی لاکچری دارد. این زوج بر سر حضانت فرزند خردسال خود نیز که با کمک رحم اجاره ای در زندگی مشترک داشتند، هم اختلاف دارند.

در ادامه وکیل ستاره «گاو خشمگین» و «ایرلندی» گفت:« اگر او همین فردا مریض شود، این جشن و سرور به پایان خواهد رسید.»

در این دادگاه رابرت دنیرو تلفنی شرکت کرد و خانم هایتاور با ویدیو کال حضور یافت.

وکیل خانم هایتاور مدعی است که از زمان به جریان افتادن پرونده طلاق در سال 2018، از میزان پولی که رابرت دنیرو برای هایتاور می فرستد ناعادلانه کاسته شد. از جمله پولی که برای کارت های اعتباری خانم پرداخت می شده که از 375 هزار دلار در ماه به 100 هزار دلار در ماه ژانویه رسیده است.

وکیل دنیرو مدعی است که خانم هایتاور در سال های اخیر زندگی مشترک بشدت ولخرج بوده مثلا ژانویه سال 2019 یک میلیون و شصت و هفتاد هزار دلار خرج کرده .

وکیل دنیرو در ادامه گفت که او درگیر پرداخت مالیات سنگین است وباید دستمزد دو فیلم بعدی را برای مالیات بپردازد.

دنیرو برای سال 2015 باید 6.4 میلیون دلار مالیات پرداخت می‌کرد.او چندی پیش گفته بود که همه گیری ویروس کرونا اوضاع مالی این ستاره قدیمی را بهم زده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها