{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شهین تسلیمی:

افخمی به عوامل سریال، سیر می داد تا کرونا نگیرند!

افخمی به عوامل سریال، سیر می داد تا کرونا نگیرند!
کدخبر : 3592

شهین تسلیمی یکی از بازیگران پیشکسوت و پُرکار است که علاوه بر آثار ملودرام‌ اجتماعی، در سریال‌های کمدی هم حضور پررنگی داشته و با آثاری مانند «دردسرهای عظیم»، «پنچری»، «دزد و پلیس» و «زن بابا» برای مخاطبان لبخند آفریده و خاطره‌ساز شده است. این بازیگر، اکنون سریال «بچه مهندس ۴» را روی آنتن و دو سریال «۸۷ متر» اثر کیانوش عیاری و «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی را نیز در نوبت پخش دارد.

به گزارش هنر ام‌روز، به بهانه پخش مجموعه «بچه مهندس ۴» با این بازیگر گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

از بازیگران جدید سریال «بچه مهندس» هستید، چه شد که بازی در سریال را پذیرفتید؟

من قبلا هم با آقای سعید سعدی کار کرده بودم و تهیه‌کننده بسیار خوب و خوش حسابی هستند. «بچه مهندس» هم سریالی بود که مخاطبان دوست داشتند.

در سریال با چهره‌های جوانی مانند آقای سهند جاهدی و محمدرضا رهبری همبازی هستید، تجربه کار با چهره‌های کم تجربه چطور بود؟

آقای سهند جاهدی که بازی بسیار خوبی داشت و به نظر من بازیگر پخته‌ای بود. یک مقدار در خصوص آقای رهبری نگران بودیم و فکر می‌کردیم چون جایگزین آقای روزبه حصاری شده‌، ممکن است مخاطبان نپذیرند اما وقتی بازی کردند، دیدیم بازی‌شان خیلی خوب است. من خودم بازی ایشان را دوست داشتم. سعی کرده بود کاراکتر گذشته را حفظ کند و کارگردان سریال، آقای کاوری هم خیلی زحمت کشیدند، با ایشان کار کردند تا توانستند جای آقای حصاری را پر کنند.

در سریال «رعد و برق» هم بازی کردید، درباره نقش‌تان در این مجموعه بفرمایید. 

سریال «رعد و برق» درباره سیل استان گلستان و سریال بسیار جذابی است. خیلی خوب سیل را به تصویر کشیده و تمامش حقیقت دارد. آقای افخمی و آقای داوود هاشمی، تهیه‌کننده، خیلی زحمت کشیدند. این ماجرا در واقعیت داستان خانوادگی نداشت اما برای این که قصه شیرینی داشته باشد، بخشی را در قصه گنجانده‌اند که من و آقای مهران رجبی یک خانواده هستیم که هر شهرستانی سیل می‌آید، می‌رویم  وکمک می‌کنیم.

باتوجه به این که آقای افخمی معتقد است نباید از ماسک استفاده کرد و عوامل سریال «رعد و برق» ماسک نداشتند، در خصوص ابتلا به کووید۱۹ نگران نبودید؟ 

ما وقتی می‌رویم سرکار و جلوی دوربین هستیم، نمی‌توانیم ماسک داشته باشیم پس قاعدتاً ماسک نمی‌زنیم. بعضی مکان‌ها فضای بسته‌ای دارد اما سریال «رعد و برق» بیشتر در محیط باز و فضای بیرون تصویربرداری می‌شد. آقای افخمی هم نگفته بودند که ماسک نزنید، این سوء تفاهمی بود که پیش آمد و خود ایشان هم می‌گفتند. تولید سریال تقریباً یک سال و نیم طول کشید و در زمان شیوع کرونا تصویربرداری شد، خدا را شکر هیچ کدام از عوامل کرونا نگرفتند و همه صحیح و سالم بودند. نکته‌ای که می‌گویم ممکن است به نظر مخاطبان شما مسخره بیاید اما آقای افخمی از نظر تغذیه خیلی به بچه‌ها می‌رسیدند و هنگام ناهار و شام، یک کاسه سیر جلوی بچه‌ها می‌گذاشتند که بخورند. سیر آنتی بیوتیک دارد، این بیماری هم ویروسی و عفونی است؛ بنابراین سیر از بیماری جلوگیری می‌کند و عفونت را از بین می‌برد. من که عقیده‌ام این است، چون عوامل سیر می‌خوردند و تغذیه‌شان خوب بود، مقاومت بدنشان بالا بود.

خوردن سیر توصیه متخصص و پزشک بود یا نظر شخصی آقای افخمی؟

نمی‌دانم چون از ایشان نپرسیدم اما خود من هم سیر دوست دارم و به دلیل خاصیت سیر که می‌گویند برای درمان ۷۲ بیماری مفید است، چه هنگام شیوع کرونا که سرکار بودم و چه پیش از آن، سیر می‌خوردم و خدا را شکر مشکلی پیش نیامد.

سریال «۸۷ متر» را آماده پخش دارید، خردادماه پخش می‌شود؟

آقای عیاری مشغول تدوین سریال بودند و اواخر کار بود که به کرونا مبتلا شدند اما خداروشکر حال‌شان خوب است. به امید خدا وقتی مرخص شدند و به طور کامل بهبود پیدا کردند، تدوین این سریال تمام  و ان شاءا... پخش می‌شود. قرار بود خرداد پخش شود اما با مسئله‌ای که پیش آمده ممکن است زمان پخش عقب بیفتد.

در آثار کمدی مختلفی بازی کردید، نقش‌های کمدی را بیشتر دوست دارید یا جدی را؟

تا به حال نقش تلخ و منفی به من پیشنهاد نشده‌است اما اگر نقش رئال هم بازی کردم که مثلا مادر سخت‌گیر و مقتدری بودم، باز هم نقش کمی شیرینی داشته است. در اصل من بازیگر کمدی هستم و کمدی را بسیار دوست دارم، چون مردم می‌خندند، من هم از ته دل خوشحال می‌شوم و به همین دلیل نقش‌های کمدی را ترجیح می‌دهم. کلا آدم شوخ‌طبعی هستم.

هم اکنون نقش خاصی وجود دارد که علاقه‌مند باشید بازی کنید، اما پیشنهاد نشده باشد؟

من فیلم‌های پلیسی و نقش پلیس را خیلی دوست دارم، اما این نقش دیگر به سنم نمی‌خورد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها