{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کوین اسپیسی از یک اتهام بزرگ فرار می‌کند

کوین اسپیسی  از یک اتهام بزرگ فرار می‌کند
کدخبر : 3749

بازیگر برنده اسکار از برخی اتهامات سنگین و آسیب‌زننده که شاید تا ۴۰ میلیون دلار برایش هزینه داشته باشد در حال گریز است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، آژانس "سی‌پی‌اس" در بریتانیا ممکن است چندین اتهام آزار جنسی علیه "کوین اسپیسی" مطرح کند، اما در آن سوی اقیانوس اطلس، این بازیگر برنده اسکار از برخی اتهامات سنگین و آسیب‌زننده که شاید تا ۴۰ میلیون دلار برایش هزینه داشته باشد در حال گریز است.

قاضی فدرال نیویورک دوشنبه این هفته اعلام کرد که اتهامات مطرح شده از سوی فردی ناشناس علیه بازیگر "خانه پوشالی" (House of Cards) را رد کرده است. این فرد با نام مستعار "سی.دی." ۱۰ روز مهلت دارد با نام واقعی خود شکایت جدیدی ثبت کند. وکلای این مرد از حالا به دادگاه اعلام کرده‌اند که موکلشان "از نظر احساسی توان ادامه دادن روند قانونی را ندارد و ادعایش را پیگیری نخواهد کرد."

به این ترتیب اتهام دیگری علیه اسپیسی به سرانجام نخواهد رسید. قاضی "لویس کپلان" می‌گوید نکته تعیین‌کننده در پرونده این است که مدعی در مورد اتهام آزار جنسی‌اش در اوایل دهه ۱۹۸۰ با افراد بسیاری از جمله بعضی از مطبوعات و "آنتونی رپ" که به اسپیسی اتهامات دیگری وارد کرده بود حرف زده است.

قاضی کپلان در یادداشتی ۲۰ صفحه‌ای می‌نویسد: "شواهد نشان می‌دهد که سی.‌دی. آگاهانه و مکرراً خطر افشا شدن هویت واقعی‌اش به شکل گسترده را در مقاطع مختلف پذیرفته است، به ویژه با توجه به اینکه اسپیسی یک سلبریتی است."

به گزارش 30نما، در حین برگزاری جلسات دادرسی در ایالت نیویورک از پاییز گذشته تاکنون، سی.دی. و نمایندگانش ادعا کردند که افشا شدن هویت مدعی به او آسیب روانی می‌رساند. قاضی کپلان با بررسی بعضی از افرادی که سی.دی. با آن‌ها در خصوص اتهامات مستقیماً گفتگو کرده، ابراز تردید می‌کند که افشا شدن نامش در مقطع فعلی موجب آسیب روانی شود.

این قاضی در ادامه می‌نویسد با توجه به رشد پوشش رسانه‌ای اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، خطر افشای نام مدعی نیز افزایش پیدا می‌کند. اسپیسی و نمایندگانش در حال حاضر از هویت واقعی سی.دی. آگاهی دارند و پیش‌تر موافقت کرده بودند که جزئیات اتهامات محرمانه باقی بماند.

"آنتونی رپ" اکتبر سال ۲۰۱۷ ادعا کرد که اسپیسی در سال ۱۹۸۶ در آپارتمانش به او آزار جنسی رسانده است. اسپیسی می‌گوید این اتفاق را به یاد نمی‌آورد و در واکنش به ادعای رپ فاش کرد که هم‌جنس‌گراست.

در پی مطرح شدن اتهامات آزار جنسی از سوی رپ و بسیاری دیگر، دوران بازیگری ستاره "زیبای آمریکایی" (American Beauty) به نابودی کشیده شد و او اغلب یا در دادگاه دیده می‌شود یا ویدیوهای عجیبی با فرارسیدن سال نو منتشر می‌کند.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها