{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لیدی گاگا با اشک و گل لاله، رم را ترک کرد

لیدی گاگا با اشک و گل لاله، رم را ترک کرد
کدخبر : 3877

گاگا هنگام خروج از هتل محل اقامتش، در حالی که به نظر اشک می‌ریخیت، دسته گلی با خود حمل می‌کرد و چند شاخه از آن را به سمت هوادارانی انداخت که دست‌نوشته‌های "چاو گاگا" به دست گرفته بودند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، لیدی گاگا چند ماه گذشته را در ایتالیا به سر برده بود تا در فیلم "خاندان گوچی" (House Of Gucci) به کارگردانی "ریدلی اسکات" مقابل "آدام درایور" بازی کند. این بازیگر و خواننده ۳۵ ساله یکشنبه (۹ می) در حال پرتاب گل لاله به سمت هوادارانش دیده شد.

گاگا هنگام خروج از هتل محل اقامتش، در حالی که به نظر اشک می‌ریخیت، دسته گلی با خود حمل می‌کرد و چند شاخه از آن را به سمت هوادارانی انداخت که دست‌نوشته‌های "چاو گاگا" به دست گرفته بودند و او را بدرقه می‌کردند تا سوار بر ون خود شود.

"لیدی گاگا" شنبه این هفته در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در کنار "ریدلی اسکات" منتشر و پایان فیلمبرداری "خاندان گوچی" را به تأیید رساند.

"لیدی گاگا" در این فیلم که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده، نقش "پاتریزیا رجانی"، همسر سابق "مائوریتزیو گوچی" را بازی می‌کند که نوه‌ مؤسس امپراطوری گوچی بود. داستان در مورد محاکمه‌ رجانی به اتهام مقدمه‌چینی برای ترور مائوریتزیو در سال ۱۹۹۵ است. رجانی که به تومر مغزی مبتلا شده و همسرش او را ترک کرده بود، آدمکشی اجیر می‌کند تا مائوریتزیو را به قتل برساند. او که در آن زمان از مطبوعات لقب "بیوه‌ سیاه" گرفته بود، به ۱۸ سال حبس محکوم و در سال ۲۰۱۶ آزاد شد. "آدام درایور" در نقش "مائوریتزیو گوچی" را بازی می‌کند.

3

به گزارش 30نما، "جرد لتو" در نقش "پائولو گوچی"، "ال پاچینو" در نقش "آلدو گوچی"، "جک هیوستن"، "ریو کارنی" و "جرمی آیرونز" در نقش "رودولفو گوچی" پدر مائوریتزیو، از جمله دیگر بازیگران "خاندان گوچی" خواهند بود. نویسندگی فیلمنامه‌ی "خاندان گوچی" توسط "روبرتو بنتیونا" بر اساس کتاب "خاندان گوچی: داستان شورانگیزی درباره قتل، جنون، شکوه و حرص" نوشته‌ی "سارا گی فوردن" اقتباس شده است.

"پاتریزیا گوچی" واقعی ماه گذشته با انتشار بیانیه‌ای از طریق "اسوشیتد پرس" از جانب خانواده گوچی به فیلم "خاندان گوچی" معترض شد. او می‌گوید:‌ "واقعاً ناامید شده‌ایم. من از جانب خانواده‌ام صحبت می‌کنم. هویت یک خانواده را به سرقت برده‌اند و می‌خواهند از آن درآمدزایی کنند، تا درآمد سیستم هالیوود را بیشتر کنند… خانواده‌ی ما دارای یک هویت و حریم خصوصی است. می‌توان در مورد هر چیزی حرف زد اما مرزی وجود دارد که نباید از آن گذر کرد."

"خاندان گوچی" استودیوی ام‌جی‌ام قرار است ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

1

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها