{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رامبد جوان از نویسندگان عذرخواهی کرد

 رامبد جوان از نویسندگان عذرخواهی کرد
کدخبر : 3987

مجری خندوانه به خاطر یک بی ملاحظگی که در قسمت اخیر این برنامه به وجود آمد و باعث دلخوری نویسندگان شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، برنامه "خندوانه" چهارشنبه شب ۲۲ اردیبهشت و در آستانه عید از فوتبالی‌هایی چون خداداد عزیزی و فیروز کریمی به برنامه دعوت به عمل آورد و با آنها بازی‌هایی را ترتیب داد. در یکی از این بازی‌ها جواب کریمی و عزیزی به سوال مسابقه درباره نام بردن از سه نویسنده باعث واکنش‌هایی شد که در نگاه مخاطبان برنامه تعبیر به بی احترامی به نویسندگان شد و بدتر از جواب آن‌ها خود رامبد جوان بود که به نوعی با خنده به پاسخ‌های فیروز کریمی واکنش نشان داد.

ویدئوی این بخش از برنامه در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد و طی یکی دو روز گذشته جمعی از نویسندگان و منتقدان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های انتقادی به آن نشان دادند. سپس شب گذشته رامبد جوان در پیامی نسبت به آنچه در برنامه رخ داد عذرخواهی کرد.

متن عذرخواهی وی را در زیر می‌خوانید:

"سلام به اهالی قلم.

در برنامه خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیر قابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است.

اینجانب از همه اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.

در اولین ضبط برنامه "خندوانه" در برابر این قشر بزرگ و اندیشمند و دردکشیده عذرخواهی خواهم کرد."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها