{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ستاره "بازی تاج و تخت" از مردم فلسطین حمایت کرد

 ستاره "بازی تاج و تخت" از مردم فلسطین حمایت کرد
کدخبر : 4023

لنا هیدی بازیگر نقش سرسی لنیستر در سریال "بازی تاج و تخت" با انتشار بیانیه‌هایی از مردم فلسطین حمایت کرد و به انتقاد از دولت اسرائیل پرداخت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، لینا هیدی" ستاره سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) در روزهای اخیر به شدت از رژیم اسرائیل انتقاد و از مردم فلسطین در برابر حملات دفاع کرده است. بازیگر نقش "سرسی لنیستر" در سریال فانتزی شبکه اچ‌بی‌او بیانیه‌های زیادی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. او روز جمعه برای چندین مرتبه حمایت خود از فلسطینیان را اعلام کرد.

هیدی نوشت: "خواهش می‌کنم نگذارید مادر دیگری شاهد این درد باشد، خواهش می‌کنم نگذارید حتی یک قطره از خون فرزندش را ببیند، نگذارید ببیند که فرزندش به هوا چنگ می‌زند و فریاد یاری برمی‌آورد، این درد را بر روی دوشش قرار ندهید. تا ابد خاموشش نکنید، بگذارید رشد کودکش را ببیند، بگذارید شاهد رنج به دنیا آوردن فرزندش باشد، فرزندی که یک عمر به پایش مانده تا یک قطره خونش به زمین نیفتد، یک قطره اشک از گونه‌اش جاری نشود، یک لحظه قلبش از طپش نیفتد، این درد را به مادر دیگری نبخشید."

هیدی اضافه می‌کند: "خواهش می‌کنم برای او دعا کنید، مادرانی که فرزندانشان را از دست داده‌اند، مادرانی که شیون‌هایشان به عرش رسیده، مادرانی که غرق در خون فرزندانشان شده‌اند، آن‌هایی که دریا دریا اشک ریخته‌اند، شیون‌هایی سر داده‌اند که به هیچ مقیاسی نمی‌توان سنجیدشان و دردی کشیده‌اند که هیچ جامعه بشری نمی‌تواند درک کند."

به گزارش 30نما، هیدی در پایان می‌نویسد: "مادران دنیا، چشمان فرزندانتان را به روی بی‌رحمی کاملاً بگشایید، تا آن‌ها هم با جای دادن عشق در عوض نفرت در سینه‌هایشان، قیام کنند و از درد و رنج دیگر مادران مراقبت، و دستانشان برای آشتی دراز شود نه برای جنگ. واژه‌ها یاری‌ام نمی‌کنند، قلب من ربوده شده، اشغال‌گران باقی‌مانده باید یک به یک بروند همچنانکه روحم عروج می‌کند، این آخرین فراخوان من است، در جایی که من می‌بازم باشد که عرش با بستن دروازه‌های دوزخ و گشودن درهای بهشت برای همه کسانی که غرق در نفرت و تلخی شده‌اند پیروز شود."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها