{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

داریوش ارجمند درباره وزنه‌برداری زنان اظهارنظر کرد

داریوش ارجمند درباره وزنه‌برداری زنان اظهارنظر کرد
کدخبر : 4046

داریوش ارجمند در یک مصاحبه جنجالی، از فمنیسم به‌عنوان "اداهای امروزی" یاد می‌کند و ادعاهای عجیبی را درباره وزنه‌برداری زنان و تأثیر آن در ناباوری آنها به زبان می‌آورد.

به گزارش هنر ام‌روز، داریوش ارجمند بازیگر سریال‌های "ستایش" و "یاور" در یک گفتگوی اینترنتی به بیان صحبت‌هایی درباره زنان پرداخت که با واکنش‌های انتقادآمیز فراوانی در فضای مجازی همراه شده است.

ارجمند در این گفت‌وگو عنوان می‌کند که وزنه زدن زنان باعث افتادگی رحم و از دست دادن قدرت باروری آن‌ها می‌شود. هم‌چنین می‌گوید که حسین رضازاده ۲۷۷ کیلوگرم وزنه زده است و یک خانم باید ۲۵۰ کیلوگرم وزنه بزند تا به جای اینکه بهترین مادر دنیا شوند، بهترین وزنه بردار جهان شود.

این سخنان مورد انتقاد شدید نایب رئیس و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری قرار گرفته است. داود باقری با تاکید بر اینکه اگر این رشته برای بانوان مضر بود در دنیا راه اندازی نمی‌شد، به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: اگر وزنه برای برای بانوان مشکل داشت، آکادمی‌های علمی، مقالات علمی، دانشکده‌های تربیت بدنی و مطالعات IOC قطعا به آن می‌پرداخت. مگر می‌شود دنیا اشتباه کند و یک نفر که چیزی از مسائل پزشکی نمی‌داند، نظر درست بدهد؟ ما تازه وزنه‌برداری بانوان را راه اندازی کرده‌ایم و نباید نیمی از جامعه مخاطب‌مان که بانوان هستند را با این صحبت‌ها ناامید کنیم.

 

حجم ویدیو: 6.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها