{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تارانتینو بازنشسته خواهد شد؟

تارانتینو  بازنشسته خواهد شد؟
کدخبر : 4487

کوئنتین تارانتینو در مصاحبه‌ای جدید گفت پس از ساخت فیلم دهم خود بازنشسته خواهد شد و بار دیگر بر این تصمیم پافشاری کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تابناک، کوئنتین تارانتینو کارگردان سرشناس سینما در مصاحبه‌ای با بیل مایر گفته است «می‌داند وقتی به اوج رسیدی تنها انتخاب تمام کردن است.»

وی که برای معرفی رمان «روزی روزگاری در هالیوود» در برنامه شوی شبانه «بیل مایر» حضور یافته بود، تایید کرد که قصد دارد پس از ساختن فیلم دهمش بازنشسته شود.

در حالی که مجری برنامه از وی می‌پرسد که برای بازنشسته شدن آن هم در اوج دوران کاری خود خیلی جوان است، تارانتینو پاسخ داد: برای همین می‌خواهم کارگردانی را کنار بگذارم؛ زیرا تاریخ سینما را می‌شناسم و می‌دانم از این نقطه تا پایان، کارگردان‌ها دیگر کار بهتری خلق نمی‌کنند.

مایر در پاسخ به وی گفت که هر دوی آنها کارشان در این صنعت را حدودا در یک زمان شروع کردند و او قصد ندارد کارش را وقتی در اوجش است، رها کند. وی همچنین به تارانتینو گفت معتقد است «روزی روزگاری در هالیوود» بهترین فیلم اوست؛ فیلمی که دوران طلایی هالیوود را تصویر کرده و ۱۰ نامزدی اسکار کسب کرده و گلدن گلوب بهترین فیلم را دریافت کرده است.

تارانتینو نیز پاسخ داد که دلیل ندارد، بخواهد تاکید کند برنده این بحث خواهد بود.

وی گفت: ۳۰ سال کار کردن و ساختن این تعداد فیلمی که ساخته‌ام کاری نیست که خیلی‌ها انجام دهند اما این یک مسیر طولانی کاری است و من هر چه داشتم در آن گذاشتم.

وقتی مایر در استدلال خود عنوان کرد وقتی تجربه بیشتر داشته باشی مهارت‌های بیشتری هم به دست می‌آوری از پاسخ تارانتینو به تعجب افتاد که گفت اگر «سگ‌های انباری» را بازسازی می‌کرد می‌توانست به فیلمی بهتر از آنچه سال ۱۹۹۲ ساخت برسد.

این کارگردان همچنین تاکید کرد که به انجام چنین کاری فکر هم کرده اما به سرعت بر هیجان انجام این کار فائق آمده و قصد انجام چنین کاری را ندارد.

وی گفت: اینترنت، این کار را نمی‌کنم! اما بهش فکر کرده بودم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها