{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حبیب اسماعیلی:

دست از سخت گیری بردارید

دست از سخت گیری بردارید
کدخبر : 5000

حبیب اسماعیلی که چند روزی است به کرونا مبتلا شده، تاکید می‌کند که دولت جدید برای بهبود وضعیت سینما باید دست از سخت گیری‌ها بردارد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایسنا، این بازیگر، تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا درباره حال و احوالش پس از ابتلا به کرونا بیان کرد: خوشبختانه به دلیل آن که واکسن زده بودم ابتلایم خفیف بود و الان که نزدیک به یک هفته از شروع بیماری می‌گذرد، ریه‌ام درگیری چندانی نداشته است.

او با آرزوی سلامتی برای همه مردم و افزایش سرعت واکسیناسیون ادامه داد: الان شرایط به گونه‌ای شده که مردم باید به فکر خودشان باشند چون شرایط سختی وجود دارد و حتی برخی‌ در پیدا کردن سرم هم مشکل دارند.

اسماعیلی درباره شرایط سینما هم در دولت جدید و انتظارها برای معرفی وزیر جدید فرهنگ گفت: باید ببینیم چه پیش می‌آید، هرچند واقعیت این است که در تمام این ۴۰ سال از همه طیف‌ها و گروه‌ها بر سر کار آمده‌اند و الان دیگر وقت کار کردن است. اگر با سخت‌گیری و ممیزی و بی‌برنامگی بخواهیم کار را ادامه دهیم امور به درستی پیش نمی‌رود. ما باید خود را به روز کنیم چون ماهواره‌ها همه دنیا را تصاحب کرده و اگر بخواهیم کوتاهی کنیم مردم به فیلم‌های خارجی و ماهواره‌ها رو می‌آورند در حالی که باید برای زنده ماندن سینما ، در این دوران سخت بیشتر تلاش کرد.

حببیب اسماعیلی که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بیشتر مشغول بازیگری بوده، مدیر شرکت پخش رسانه فیلمسازان است و تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون «قرمز»، «خرگیوش»، «سرکوب»، «عاشق»، «سه بیگانه»، «شبکه»، «پاتو زمین نذار»، «خاطره»، «راننده تاکسی»، «عاشق»، «غزل»، «روز دیدنی» و «جوانمرد» را در کارنامه کاری خود دارد.  

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها