{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خشم آرنولد از مخالفین واکسن و ماسک

خشم آرنولد از مخالفین واکسن و ماسک
کدخبر : 5136

آرنولد شوارتزنگر بازیگر و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، در گفتگویی با شبکه سی‌ان‌ان به تندی از آمریکایی‌هایی که واکسن نمی‌زنند یا ماسک زدن را ضدآمریکایی می‌دانند شاکی بود و علیه آنها صحبت کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، آرنولد در این گفتگو گفت:«ویروس اینجا در میان ماست. و مردم را می‌کشد و تنها راه جلوگیری از آن این است: واکسن بزنید، ماسک بزنید، فاصله اجتماعی را رعایت کنید، دستانتان را دائم بشویید، و این فکر را نکنید که خب آزادی من اینجا در حالی زیرسوال رفتن است! گور بابای آزادی شما! چون آزادی شما با مسئولیت و تعهد می‌آید. نمی‌توانید بگویید من حق فلان چیز را دارم وقتی که این مسئله سایر افراد را هم به طور جدی تحت تاثیر قرار می‌دهد.»
.
آرنولد ادامه داد: «شما آزادید که ماسک بزنید یا نزنید، اما می‌دانید حقیقت چیست؟ اگر ماسک نزنید یک بی‌شرف تمام عیار هستید. نمی‌خواهم کسی را بد جلوه بدهم اما به همه می‌گویم که باید با هم کار کنیم. چون شما باید از سایر آمریکایی‌های اطراف خودتان هم محافظت کنید! ما مثلا چراغ قرمز سر چهارراه می‌گذاریم تا کسی دیگری را به تصادف نکشد. نمی‌توانید بگویید من پشت چراغ قرمز نمی‌ایستم و آزادم که از آن عبور کنم، چون اگر این کار را کنید، ممکن است یک نفر را بکشید!»
.
آرنولد با این حساب به افراد مشهوری مثل «جنیفر آنیسون» پیوسته که رویکرد سخت‌گیرانه‌تری را در مقابله مخالفین واکسن و کسانی که ماسک زدن را زیرپاگذاشتن حقوق خود می‌دانند، پیش گرفته است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها