{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کامرون دیاز راز دوری‌اش از سینما را فاش کرد

کامرون دیاز راز دوری‌اش از سینما را فاش کرد
کدخبر : 5216

کامرون دیاز به کوین هارت گفت: "وقتی به زندگی‌ام نگاه می‌کردم می‌دیدم که به بسیاری از بخش‌های زندگی‌ام نمی‌رسم و مدیریتشان نمی‌کنم و اصلا نمی‌توانم هم مدیریتشان کنم چون همه چیز بسیار بزرگ شده."

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، کامرون دیاز در توضیح تصمیم خود برای فاصله گرفتن از بازیگری گفت که حرفه سینمایی‌اش باعث شده بود تا توانایی مدیریت سایر بخش‌های زندگی‌ خود را نداشته باشد. 

این بازیگر ۴۸ ساله با فیلم‌هایی مثل "چیزی خاص راجع به مری"، "فرشته‌های چارلی" و "فصل تعطیلات" شناخته می‌شود. آخرین فیلم او اقتباس از تئاتر موزیکال "آنی" در سال ۲۰۱۴ بود که او در آن نقش دوشیزه هنیگان را بازی کرد. 

خانم دیاز در گفت‌وگو با کوین هارت، بازیگر و کمدین، در برنامه تلویزیونی جدید او به نام "هارت از صمیم قلب" (بازی با نام خانوادگی هارت که در انگلیسی هم‌صدا با کلمه "قلب" است) گفت: "وقتی کاری را در مدت زمانی بسیار طولانی در سطحی بسیار بالا انجام می‌دهی، وقتی کسی هستی که یک چیز خاص را نشان می‌دهد، زمانی که فرد روی پرده سینما هستی، انگار تمام آن بخش‌هایی از انسان که نباید به نوعی به دیگران ارائه شوند را به بقیه نشان می‌دهی."

به نوشته ایندیپندنت، او در توضیح در مورد این بخش‌های دیگر زندگی افزود: "بخش‌های مختلف زندگی‌ام، خانه‌ام، تمام جنبه‌ها، از مساله مالی تا مدیریت خودم به عنوان یک انسان و نه ماشینی به نام کامرون دیاز."

دیاز افزود: "برای خودِ شخصی و معنوی‌ام داشتم به این نتیجه می‌رسیدم که فقط آن یک بخش از من که در سطح بالا فعالیت می‌کند کافی نیست. بله خوش‌ می‌گذرد و خیلی هم آن‌ را دوست دارم. عاشق بازیگری‌ام. می‌توانم تا همیشه هم این کار را بکنم. بعضی مواقع فکر می‌کنم انرژی بی‌نهایت دارم."

او گفت: "وقتی به زندگی‌ام نگاه می‌کردم می‌دیدم که به بسیاری از بخش‌های زندگی‌ام نمی‌رسم و مدیریتشان نمی‌کنم و اصلا نمی‌توانم هم مدیریتشان کنم چون همه چیز بسیار بزرگ شده."

دیاز گفت در حدود ۴۰ سالگی خود به این نتیجه رسیده است و این فرصتی شده برای بازبینی تمام جنبه‌های زندگی‌اش. 

او افزود:‌ "من کلی دوست عالی و انسان‌های فوق‌العاده دارم که مدت‌ها است از من حمایت می‌کنند و به نظر من نکته مهم افراد حاضر در زندگی‌‌اند که کمک می‌کنند تا به پیش بروم."

او گفت: "من کلی انسان عالی در زندگی‌ام داشتم اما برخی‌ هم بودند که همیشه در خدمت بهترین منافع من نبودند اما وقتی انسان چشم بسته جلو می‌رود و انگار در تونلی گیر افتاده وقت پرداختن به این چیزها را ندارد. من فقط می‌خواستم کاری کنم که بتوانم زندگی‌ام را خودم مدیریت کنم. کار هر روزه من دقیقا چیزی است که خودم بتوانم از پسش بربیایم. بهترین احساس دنیا همین است. احساس کل بودن می‌کنم."

خانم دیاز که با بنجی مدن، ستاره گروه موسیقی "گود شارلوت" ازدواج کرده است و در دسامبر ۲۰۱۹ دختری به نام ردیکس به دنیا آورده است، می‌گوید: "با همسرم آشنا شدم، خانواده‌ای آغاز کردیم، تمام آن چیزهایی که پیش از آن وقتش را نداشتم. نه‌تنها وقتش را نداشتم که هرگز فرصت گرفتن تصمیمات اینچنینی را نداشتم؛ تصمیمی که در آن مقطع برای من تصمیم درستی بود."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها