{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تام هاردی:

از حذف شدن نمی‌ترسم

از حذف شدن نمی‌ترسم
کدخبر : 5494

ستاره بریتانیایی توضیح داد که قصد دارد تا زمانی که فرزندانش بزرگ و خانه را ترک نکنند همچنان مشغول کار باشد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، تام هاردی در شماره اخیر مجله اسکوایر مصاحبه انجام داده است و در این مصاحبه صحبت‌های جالبی درباره خانواده، شهرت و دوران همه‌گیری بیان کرد.

به گزارش تازه نیوز، بازیگر ونوم اعتراف کرد که همه گیری کووید -۱۹ به او این فرصت را داده است که در مورد زندگی خود و آنچه برایش اهمیت دارد، فکر کند و او متوجه شد که "انگیزه کمتری برای کار دارد" زیرا آنچه در نهایت به او انگیزه می‌دهد، "خانواده" است.

هاردی می‌گوید: "من (در دوران همه‌‌گیری) فرصتی برای مشاهده جهان و رفتارهای خودم و نحوه زندگی و اولویت‌های زندگی، داشتم."

تام هاردی به نتیجه‌ای هم رسید؟

"من زمان زیادی را صرف مبارزه با مفهوم" بزرگسالی "کردم. فکر می کنم نقش آدم بد ها و همه انواع شخصیت های آزاررسانی که بازی کرده ام ، من نیستم. بازیگری کاری خودنمایانه است، برخلاف چیزی که من ام. آنچه در حافظه من پاک نشدنی است مواردی هستند که شوکه کننده یا ترسناک اند بنابراین تقلید از آنها بسیار آسان است. در واقع اگر شما به این شکل بزرگ نشوید ، تقلید از چیزهایی که ملایم و زیبا و صمیمی اند بسیار سخت تر است. حالا که سنم بالا می رود این مسائل کمتر برایم ترسناک می شوند. بنابراین خیلی برای من چندان مهم نیست که نظر مردم چه باشد."

تام هاردی در ادامه گفت: "من خیلی نگران نیستم که اکنون (از کارم) ناپدید شوم.وقتی من جوان بودم باید شنیده می شدم وگرنه می شود (حالا از کار )حذف شد. وقتی خودت را ثابت کردی می توانی این همه هیاهو را متوقف کنی. چون الان به این موقعیت رسیدی ، قرار است چه کار کنی؟ چقدر کافی است؟ شما به چه چیزی نیاز دارید؟ خانواده من به چه چیزی نیاز دارند؟ بنابراین این پرسش ها بسیار مهم است. من فکر می کنم هر کس به مقدار کمی از فعالیت هایی که انجام می دهد، نیاز مند است.

.من فکر می کنم در نهایت دلیل کمتری برای کار وجود دارد ، زیرا انگیزه زندگی این است که در کنار بچه ها باشید و تناسب اندام داشته باشید و خوب غذا بخورید. اگر سقفی بالای سر خود ، تختی برای خواب زیرپای خود و غذا در یخچال دارید، چقدر دیگر می خواهید؟ چون زندگی آخرین تمرین برای اجرا نیست ، نه؟ زندگی زنده پخش می شود .و فقط یک بار است."

این ستاره بریتانیایی توضیح داد که قصد دارد تا زمانی که فرزندانش بزرگ و خانه را ترک نکنند همچنان مشغول کار باشد ، اما ممکن است کمتر کار کند، و احتمال دارد روزی همه چیز را رها کند و دیگر هرگز (مقابل دوربین)دیده نشود.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها