{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فوت خواننده مختارنامه صحت دارد؟

فوت خواننده مختارنامه صحت دارد؟
کدخبر : 5562

سهیلا خواجه در چند نمایش و تئاتر همکاری داشته و در بین اهالی تئاتر به یک چهره شناخته شده تبدیل شده است. او با انتشار پیامی در وضعیت واتس‌اپی خبر فوت خود را تکذیب کرده‌اند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی از فوت خواننده‌ی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا صحت ندارد.

محمدحسین زندویان اظهار کرد: از دیروز خبرهای مبنی بر فوت شَروه‌خوان بوشهری و خواننده‌ی لالایی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: این خبر سراسر کذب است چرا که خواننده اصلی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه «صدیقه بحرانی» است، اما در خبرها خواننده را «سهیلا خواجه» معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: هر دو بانوی شَروه‌خوان و مرثیه‌خوان اهل بیت، در قید حیات هستند.

سهیلا خواجه در چند نمایش و تئاتر همکاری داشته و در بین اهالی تئاتر به یک چهره شناخته شده تبدیل شده بود، ایشان در با انتشار پیامی در وضعیت واتس‌اپی خبر فوت خود را تکذیب کرده‌اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها