{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امین طریقت:

سعی می‌کنم تنهایی انسان معاصر را در کارهایم نشان دهم

سعی می‌کنم تنهایی انسان معاصر را در کارهایم نشان دهم
کدخبر : 6023

امین طریقت اعلام کرد که بعد از ساخت فیلم کوتاه «تنها»، کار دیگری با نام «تنها در تنهایی» را می‌سازد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، امین طریقت بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: من از دو سالگی در فیلم‌های پدرم نادر طریقت و دوستانش بازی می‌کردم که تا امروز ادامه دارد. در حال حاضر مشغول ساخت فیلم کوتاهی با نام «تنها در تنهایی» هستم، البته قسمت نخست این فیلم کوتاه را پیش‌تر با عنوان «تنهایی» با بازی پدرم ساخته بودم، در این کار باز هم به داستان تنهایی انسان امروز پرداخته‌ام.

او افزود: جدا از سینما، مشغول تمرین برای نمایشی تک نفره با نام «تنها» هستیم تا بتوانیم آن را در آینده‌ای نزدیک روی صحنه ببریم، در این نمایش تنها از یک بازیگر بهره برده‌ایم و علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آن را خودم بر عهده دارم.

طریقت در پاسخ به این پرسش که چرا نام کارهایش مشابه یکدیگرند، عنوان کرد: من کارهای دیگری هم مثل «دزد» و «بازسازی سکانس» را ساخته‌ام اما چون انسان امروزی در تنهایی گرفتار شده است و هیاهوی زندگی نیز نمی‌تواند او را از این معضل رها کند، پس تلاش می‌کنم با ساخت کارهایی این‌چنینی مخاطب را متوجه این موضوع کنم.

بازیگر «خاطره» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آثاری که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است، بیان کرد: «اینجا هم باران می‌بارد» فیلمی به کارگردانی نادر طریقت را چندی پیش در اکران داشتم که یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کردم و مثل خیلی از کارهای پدرم جزو دستیارهای او هم بودم. در این فیلم شاهد آخرین حضور استاد جمشید مشایخی روی پرده سینما بودیم. احمد نجفی، مریم بخشی، رسول نجفیان، اسدالله یکتا، زنده یاد محمد برسوزیان، احمدرضا اسعدی، رحیم مهدی‌خانی دیگر بازیگران حاضر در این کار بودند.

او در پایان تصریح کرد: در فیلم سینمایی «پایان نزدیک است» به کارگردانی امیرعلی مکرمی‌نژاد هم یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده داشتم، این اثر، کاری بسیار سخت و نفسگیر بود. «پایان نزدیک است» هم اکنون در پلتفرم فیلم‌نت در حال پخش است. این فیلم موضوعی آخرالزمانی دارد و در روستایی به نام کرک در اطراف گرمسار جلوی دوربین رفته است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها