{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دسته گل عجیبی که تام کروز به آب داد

دسته گل عجیبی که تام کروز به آب داد
کدخبر : 6028

کپی فیلمنامه فیلم اکران نشده "تاپ گان: ماوریک" در خودروی به سرقت رفته بادیگارد تام کروز بود. پیش‌تر گزارش شده بود که در خودروی ۱۰۰ هزار پوندی بادیگارد کروز هزاران پوند تجهیزات و وسایل وجود داشته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، خودروی BMW به سرقت رفته بادیگارد "تام کروز" حامل یک کپی از فیلمنامه فیلم اکران نشده "تاپ گان: ماوریک" (Top Gun: Maverick) بوده است. این خودرو در حین فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن ۷" (Mission: Impossible 7) در بیرمنگام انگلستان به سرقت رفت، اما هم خودرو و هم کپی فیلمنامه چند ساعت بعد کشف شدند.

نشریه "سان" گزارش می‌دهد: "این فیلم با چالش‌های زیادی مواجه شده اما همه عوامل از اینکه چگونه آن را جمع کرده‌اند خوشحالند. عاقبت پایان پروژه در حال نزدیک شدن است. بنابراین، پس از همه این سخت‌کوشی‌ها، تصور درز کردنش پس از تأخیرهای کووید که اکرانش را به سال آینده موکول کرد، پریشان‌کننده است."

پیش‌تر گزارش شده بود که در خودروی ۱۰۰ هزار پوندی بادیگارد کروز هزاران پوند تجهیزات و وسایل وجود داشته است. تصاویر دوربین‌های مدار بسته نشان داده بودند که خودرو چگونه به سرقت رفته است.

به گزارش 30نما، هر دو فیلم "مأموریت غیرممکن ۷" و "تاپ گان: ماوریک" هفته گذشته به تعویق افتادند. پارامونت اعلام کرد که "تاپ گان: ماوریک" ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ و "مأموریت غیرممکن ۷" با چند ماه تأخیر و در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود.

این دو پروژه پرخرچ با همکاری استودیوی اسکای‌دنس به تولید رسیده و برای بازگشت سرمایه، مطلوب این است که در سالن‌های سینما اکران شوند نه پلتفرم‌های دیجیتال. "مأموریت غیرممکن" به تنهایی با شش فیلم ۳.۵۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. آخرین قسمت این مجموعه تحت عنوان "فال‌اوت" (Fallout) به فروش جهانی ۷۹۱.۷ میلیون دلاری رسید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها