{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلایه آقای بازیگر از سانسور عشق در تلویزیون

گلایه آقای بازیگر از سانسور عشق در تلویزیون
کدخبر : 6175

امیر غفارمنش با بیان اینکه "تبلیغ عشق از راه های محکم تر کردن پیوند خانواده هاست"، از کم توجهی به مقوله عشق در تلویزیون انتقاد می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، امیر غفارمنش از مدیران و سیاستگذاران صداوسیما می خواهد که بیش از اینها به مقوله "عشق" در کارهای تلویزیونی توجه کنند و آن را عاملی برای استحکام پیوند خانواده ها می داند.

این بازیگر که درباره سریال "روزهای آبی" گفت وگو می کرد، در پاسخ به انتقادها از آمار پایین تعداد مخاطبان این مجموعه، با پذیرش نقدها، در عین به لحظات عاشقانه ای اشاره کرد که این سریال برای مخطابانش تصویر کرد و آن را نقطه قوت "روزهای آبی" برشمرد.

غفارمنش گفت: تبلیغ عشق از راه های محکم تر کردن پیوند خانواده هاست. درست است من به عنوان بیننده، کار خودم را در "روزهای آبی" دوست نداشتم، اما بخش های عاشقانه ای که در این سریال رقم می خورد، در کنار کمدی استاد اکبر عبدی و نقش آفرینی علی سلیمانی عزیز، و بقیه دوستان و من هم در کنار آنها شاگردی می کردم، لذت بخش بود.

این بازیگر در ادامه صحبت هایش تصریح کرد، "اینکه آقای مدیری در برنامه ای توانست از مهمانش بپرسد که آیا تا به حال عاشق شده ای، اتفاق خوبی بوده است. همه قبلا می گفتند آقا چرا می پرسی تا به حال عاشق شده ای؛ زشت است. اما هنوز هم به نظرم میزان پرداختن به عشق در برنامه ها کم است. این اتفاق در "روزهای آبی" رخ داد."


امیر غفارمنش در سریال روزهای آبی

او که در برنامه سریالیست شبکه یک حاضر شده بود، درباره آمار پایین مخاطبان "روزهای آبی" یادآور شد: ما در باران و برف یک سال تمام کار کردیم. سریال یک مجموعه آپارتمانی نبود، در فضای سبز و گِل و باران کار شد و پربازیگر بوده است. اما همه چیز دست به دست هم می دهد که سریالی کم مخاطب می شود. ضمن اینکه شبکه تهران که مدتی است در ساخت سریال قوی تر ظاهر شده است، لازم است چند سالی این روند را ادامه دهد و بعد از پنج ـ شش سال جواب می دهد.

غفارمنش در این زمینه تصریح کرد: اگر شبکه سه در جذب مخاطب موفق است، این اتفاق امروز و یکدفعه با مدیر جدید پیش نیامده  است. از قدیم برنامه "نود" را داشته است، بهترین سریال ها را داشته است و این روند را هر مدیری که می آمده مجبور بوده، ادامه دهد و تقویتش کند. در شبکه تهران هم باید همین اتفاق بیفتد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها