{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش سوسن پرور به انتقادات و توهین‌ها در مورد ظاهرش

واکنش سوسن پرور به انتقادات و توهین‌ها در مورد ظاهرش
کدخبر : 6295

خانم بازیگر گفت: دمتان گرم، وقتی مرا مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید به افزایش تعداد فالوورها و دیده شدنم کمک می‌کنید!

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، سوسن‌ پرور بیشتر با سریال "بزنگاه" رضا عطاران دیده و شناخته شد. این روزها در "کلبه عموپورنگ" ایفای نقش می‌کند. مجموعه‌ای که مدت‌ها روی آنتن بود و به علت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مدتی آنتن را ترک کرد و قرار است با به پایان رسیدن ایام ماه صفر دوباره به آنتن شبکه دو سیما برگردد.

مجموعه‌ای که احمد درویشعلی‌پور کارگردانی می‌کند و چندی پیش داریوش فرضیایی در لایوِ خود اشاره کرد که در حال تصویربرداری قسمت‌های جدیدند. آرش نوذری هم در صفحه اینستاگرامش به ادامه پخش این مجموعه تلویزیونی از ۱۷ مهرماه اشاره کرد. کاری که تا پیش از محرم و صفر روی آنتن بود؛ البته سایه سنگین کرونا برخی از هنرمندان این مجموعه را هدف قرار داد و مشکلاتی از این جنبه ایجاد کرد تا جایی که چندی پیش، مدتی به خاطر تشدید کرونا، ضبط برنامه متوقف شد. 

به گزارش تسنیم، بخش‌هایی از صحبت‌های امروزِ سوسن‌پرور در شبکه پنج سیما قابل تأمل بود؛ بازیگر و هنرمند ۴۷ ساله‌ای که به برنامه زنده "سلام تهران" آمد و درباره حضورش در فیلم "بوتاکس" و بازی در کارهای کمدی، کلبه عموپورنگ و توهین‌های فضای مجازی گفت‌وگو کرد. او گفت: ورودی سال ۱۳۷۲ دانشگاه بودم و از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای و جدّی‌تر به مقوله بازیگری روی آوردم. البته به دانشگاه رفتم که نویسنده شوم، اما در گذر از واحدهای درسی تشویق شدم به تئاتر و سینما روی بیاورم و دیدم که این کار از نویسندگی راحت‌تر است.

وی با اشاره به حضور در فیلم سینمایی "بوتاکس" به کارگردانی کاوه مظاهری، افزود: حضور در این کار برایم تجربه شیرینی بود خوشحالم که در جشنواره بین‌المللی فجر و دیگر جشنواره‌ها در خارج از کشور خوش درخشیده، حضور در این فیلم برایم موقعیتی خوب از جانب خدا بود. خوشبختانه با توجه به اینکه در فیلم "بوتاکس" در ژانر جدّی ظاهر شدم مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفت، چرا که من در نقش کمدی شناخته شدم، همچون جواد عزتی که اغلب کمدین بود ولی دیدیم که در زخم کاری خوش درخشید.

این هنرمند، با بیان اینکه در حال حاضر یک مقدار توازن اتفاقات خوب و بد به هم خورده است، گفت: بنده با اینکه فردی بشدت انرژی مثبت و امیدوار بودم، حفظ روحیه برایم کار سختی شده و اصلا به سمت رویاپردازی نسبت به آینده نمی‌روم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مشغول ایفای نقش در کلبه عموپورنگ و یک سریال برای پلتفرم‌های خانگی است، ادامه داد: در فضای مجازی شاهد یکسری توهین‌ها و انتقادات در مورد ظاهرم هستم از همین‌جا به آنان می‌گویم دمتان گرم، وقتی مرا مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید به افزایش تعداد فالوورها و دیده شدنم کمک می‌کنید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها