{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پروانه معصومی:

وزیر جدید گوش شنیدن داشته باشد

وزیر جدید گوش شنیدن داشته باشد
کدخبر : 6307

خانم بازیگر نوشت: بازیگران امنیت شغلی ندارند و واجب است وزیر جدید فرهنگ گوشی باشد برای شنیدن دردهایشان.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، پروانه معصومی بازیگر سریال "یوسف پیامبر" خواستار حمایت بیشتر وزیر فرهنگ و ارشاد از هنرمندان شد.

این بازیگر در یادداشتی که از او در جام جم منتشر شده، نوشته است: با وجود دکترایی که در بازیگری دارم و به عنوان بازیگری که بدون حاشیه بیش از ۵۱ سال برای هنر این کشور فعالیت کرده ام، امروز احساس می کنم هیچ حق و جایگاهی ندارم. چرا هیچ حمایتی از بازیگران پیشکسوت نمی شود؟ پیشکسوت این کشور باید ماهانه ۱۵۰هزار تومان حقوق بگیرد؟ و البته لطف می کنند به مناسبت تولدمان ۵۰۰ هزار تومان به حساب می ریزند.

 مگر «موسسه هنرمندان پیشکسوت» محلی برای خدمت به هنرمندان نیست؟ اگر این موسسه پولی از دولت دریافت می کند، این پول به کجا می رود؟ و اگر دولت هیچ حمایتی از این موسسه نمی کند پس بهتر است تعطیل شود.

 وزیر جدید فرهنگ باید به هنرمندانی که جوانی و زندگی شان را وقف اعتلای فرهنگ این کشور کردند، توجه بیشتری داشته باشد.

 در شرایط کنونی منهای عده معدودی از بازیگران، باقی بیکار هستند و باید فکری به حال بیکاری آنها شود.

 خوشبختانه من به لحاظ مالی نیاز مبرمی به کار در این سن و سال ندارم. چه بسا اگر داشتم مجبور بودم مثل خیلی از بازیگران ارزشمند این کشور در نقش هایی دور از شان و علاقه ام بازی کنم اما امروز زمانی که برای بازی در نقشی به تهران می آیم، باید در هتل زندگی کنم. چرا نباید یک اتاق از خودم در تهران داشته باشم؟

 بازیگران امنیت شغلی ندارند و واجب است وزیر جدید فرهنگ گوشی باشد برای شنیدن دردهایشان.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها