{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جانی دپ: جک اسپارو را در جشن تولدها بازی می‌کنم

جانی دپ: جک اسپارو را در جشن تولدها بازی می‌کنم
کدخبر : 6860

ستاره هالیوود می‌گوید: می‌توانم با کاپیتان جک در یک جعبه سفر کنم به معنای واقعی کلمه در یک جعبه و وقتی فرصت مناسبی دست داد در مکان‌های گوناگون با مردم دیدار کنم جایی که خنده و تبسم و مسائل دیگر اهمیت دارند، مهم‌ترین مسائل دنیا.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، جانی دپ در طول نزدیک به چهار دهه هنرپیشگی نقش‌های به‌یادماندنی زیادی بازی کرده، اما شاید نقش "کاپیتان جک اسپارو" در فیلم‌های "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) محبوب‌ترین آن‌ها باشد. دپ در پنج فیلم ماجراجویی‌های دزد دریایی را به تصویر کشیده و ممکن است پس از "دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند" (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) که در سال ۲۰۱۷ اکران شد به این چندگانه بازنگردد.

به دنبال شکست دپ در پرونده شکایت از نشریه بریتانیایی "سان" که او را "ضارب همسر" سابقش "امبر هرد" خوانده بود، برادران وارنر او را از چندگانه "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts) کنار گذاشت و "مدس میکلسن" را جایگزین او کرد. پیش‌تر شایعه مخالفت دیزنی با بازگشت دپ در ششمین قسمت از فیلم‌های "دزدان دریایی کارائیب" شنیده شده بود، اما این بازیگر می‌گوید این نقش از زندگی‌اش جدایی‌ناپذیر است.

دپ هفته گذشته در نشست مطبوعاتی جشنواره سن سباستین پیش از دریافت جایزه افتخاری "دونوستیا" از فرهنگ تحریم گفته و تأکید کرده بود که نقش "جک اسپارو" هرگز از او جدا نخواهد شد.

به گزارش 30نما، در بخشی از این نشست دپ می‌گوید به جنب مثبت ماجرا نگاه می‌کند: "به خانه مردم می‌روم و فعلاً در جشن تولدها این نقش را بازی می‌کنم." دپ اضافه می‌کند: "برای این کار به هیچکس احتیاجی ندارم. خودم می‌توانم نقش بازی کنم و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از من بگیرد. این بزرگ‌ترین لذت جک اسپارو است. می‌توانم با کاپیتان جک در یک جعبه سفر کنم – به معنای واقعی کلمه در یک جعبه – و وقتی فرصت مناسبی دست داد در مکان‌های گوناگون با مردم دیدار کنم جایی که خنده و تبسم و مسائل دیگر اهمیت دارند، مهم‌ترین مسائل دنیا."

اواخر سال ۲۰۲۰ گزارش شد که "جری بروکهایمر" تهیه‌کننده "دزدان دریایی کارائیب" تلاش کرده دپ را برای بازی کوتاه دپ در نقش دزد دریایی محبوب در ریبوت چندگانه با بازی "مارگو رابی" بازگرداند، اما دیزنی مخالفت کرده است.

دپ در نشست مطبوعاتی سن سباستین گفته بود: "در تاریخ از من به عنوان یک رویداد طولانی یاد خواهند کرد، رویدادی که به اندازه این ماجرا به درازا کشیده، این فرهنگ تحریم، این هجوم بی‌درنگ برای قضاوت بر اساس آنچه که اساساً منتشر شده تا فضا را مسموم کند." دپ اضافه کرد: "[فرهنگ تحریم افراد] از کنترل خارج شده و من به شما قول می‌دهم که هیچ‌کس از آن در امان نخواهد بود. نه حتی یکی از شما. نه حتی آن افرادی که خارج از اینجا حضور دارند. هیچ‌کس در امان نیست." او اضافه می‌کند: "این اتفاق تنها برای من روی نداد، افراد بسیاری دچارش شده‌اند. این جور مسائل برای زنان و مردان پیش آمده. کودکان از انواع مختلف این اتفاقات ناگوار رنج برده‌اند. متأسفانه در مقطعی فکر می‌کنند که عادی است اما نیست."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها